Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1069126" data-attributes="member: 80520"><p>Spontant känns det som att det är relativt enkelt att uppnå samma effekt genom att använda Tinder på en skidort. Jag har svårt att tänka mig att gruppen skidnördar på hemmaplan är en stor nog målgrupp för det ska gå att få bärighet i det utanför Stockholm och möjligen Göteborg.</p><p></p><p>Att vara på skidort och sålla bland veckisarna görs enkelt genom att helt enkelt sälja sig till den målgrupp som en vill locka till sig (detta är f ö ett fundamentalt fel i princip alla användare på Tinder gör, att försöka sälja sig till en allmän målgrupp istället för den målgruppen är intresserad av). Rent konkret, istället för att skriva att du gillar att åka skidor och ha nån porträttbild, nån skidbild och nån festbild, förklara som det är. "Jag är en skidnörd, spenderar helst 7 av 5 veckors semester med att göra det (eller säsong för den delen). Jag festar inte mycket utan är här för att åka.". Komplettera sedan med bild av din bästa gogglebränna, din bästa puderbilden och den bästa soluppgången när du gjort alpinstart. När jag tänker efter funkar det nog oavsett du är på en skidort eller inte.</p><p></p><p>Vad gäller sidospåret så är jag osäker på vilken taktik jag skulle gå på. Å ena sidan kan det ju vara värt att satsa på ett quiver som är likt mitt eget, dvs nån turskida, nån storbergsskida och en puderleksak, det maxar ju rimligen sannolikheten att hitta någon liksinnad. Å andra sidan kan det ju vara värt att sikta på någon som kompletterar ens eget quiver, dvs nån pisträcer, nån parkskida och nån toklätt skimoskida, personen har ju uppenbarligen tillgångar jag saknar!</p><p></p><p>Men allt detta är ju bara spekulationer, jag har ju tant redan, så vem bryr sig om mina åsikter? Träffade dock tanten på Tinder, så min input kanske är något värt?</p><p></p><p>Ps. Jag är inte bland berg längre *sad panda*</p><p></p><p>Pps. Skrivit den här skiten på en mobiltelefon, kudos ska jag ha!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1069126, member: 80520"] Spontant känns det som att det är relativt enkelt att uppnå samma effekt genom att använda Tinder på en skidort. Jag har svårt att tänka mig att gruppen skidnördar på hemmaplan är en stor nog målgrupp för det ska gå att få bärighet i det utanför Stockholm och möjligen Göteborg. Att vara på skidort och sålla bland veckisarna görs enkelt genom att helt enkelt sälja sig till den målgrupp som en vill locka till sig (detta är f ö ett fundamentalt fel i princip alla användare på Tinder gör, att försöka sälja sig till en allmän målgrupp istället för den målgruppen är intresserad av). Rent konkret, istället för att skriva att du gillar att åka skidor och ha nån porträttbild, nån skidbild och nån festbild, förklara som det är. "Jag är en skidnörd, spenderar helst 7 av 5 veckors semester med att göra det (eller säsong för den delen). Jag festar inte mycket utan är här för att åka.". Komplettera sedan med bild av din bästa gogglebränna, din bästa puderbilden och den bästa soluppgången när du gjort alpinstart. När jag tänker efter funkar det nog oavsett du är på en skidort eller inte. Vad gäller sidospåret så är jag osäker på vilken taktik jag skulle gå på. Å ena sidan kan det ju vara värt att satsa på ett quiver som är likt mitt eget, dvs nån turskida, nån storbergsskida och en puderleksak, det maxar ju rimligen sannolikheten att hitta någon liksinnad. Å andra sidan kan det ju vara värt att sikta på någon som kompletterar ens eget quiver, dvs nån pisträcer, nån parkskida och nån toklätt skimoskida, personen har ju uppenbarligen tillgångar jag saknar! Men allt detta är ju bara spekulationer, jag har ju tant redan, så vem bryr sig om mina åsikter? Träffade dock tanten på Tinder, så min input kanske är något värt? Ps. Jag är inte bland berg längre *sad panda* Pps. Skrivit den här skiten på en mobiltelefon, kudos ska jag ha! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinder
Tillbaka
Topp