Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1069165" data-attributes="member: 77701"><p>Seriöst, har folk gjort det?! Det har helt gått mig förbi.</p><p></p><p></p><p>Nackdelen med sittliften är ju som nämnts att man kanske trots idoga försök till undanmanöver hamnar jämte turistglipan, och då kan det bli en stel uppfärd. (Hur undvika turistglipan – det måste ju finnas något sätt som inte innebär att skippa till nästa liftstol?)</p><p>Handen på hjärtat så misstänker jag faktiskt att det där med liftragg är en myt sprungen ur ensamma själars förhoppningar, eller något.. hur ofta händer det? Och det må ju vara ännu mer sällan som raggaren och föremålet för uppmärksamheten faktiskt har intresse för varandra och det de facto leder till något.</p><p></p><p>Vid närmare eftertanke är nog det närmaste ett liftragg jag kommit den där gången när</p><p> [USER=84134]@charliethon[/USER] och jag hamnade i samma lift och jag blev erbjuden extrajobb som picknickmedhjälpare. Det var goda tider det.</p><p></p><p>Men jag funderar faktiskt på att skaffa Tinder i undersökningssyfte nu.. jag vill se hur bra</p><p> [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] s råd för en perfekt pimpad Tinderprofil funkar jämfört med en inte helt optimaliserad. Lika bra att passa på nu när jag ändå är på en skidort tänker jag.</p><p></p><p>Betalfunktionen skulle ju kunna fylla en funktion för veckisar som ska iväg.. då kan de ju swipa igenom säsongarutbudet redan innan ankomst till ort. Enda kruxet där är väl att det också borde dyka upp veckisar som kommer ha åkt därifrån samtidigt som de nya veckisarna anländer.</p><p>Komplicerat det här alltså.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1069165, member: 77701"] Seriöst, har folk gjort det?! Det har helt gått mig förbi. Nackdelen med sittliften är ju som nämnts att man kanske trots idoga försök till undanmanöver hamnar jämte turistglipan, och då kan det bli en stel uppfärd. (Hur undvika turistglipan – det måste ju finnas något sätt som inte innebär att skippa till nästa liftstol?) Handen på hjärtat så misstänker jag faktiskt att det där med liftragg är en myt sprungen ur ensamma själars förhoppningar, eller något.. hur ofta händer det? Och det må ju vara ännu mer sällan som raggaren och föremålet för uppmärksamheten faktiskt har intresse för varandra och det de facto leder till något. Vid närmare eftertanke är nog det närmaste ett liftragg jag kommit den där gången när [USER=84134]@charliethon[/USER] och jag hamnade i samma lift och jag blev erbjuden extrajobb som picknickmedhjälpare. Det var goda tider det. Men jag funderar faktiskt på att skaffa Tinder i undersökningssyfte nu.. jag vill se hur bra [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] s råd för en perfekt pimpad Tinderprofil funkar jämfört med en inte helt optimaliserad. Lika bra att passa på nu när jag ändå är på en skidort tänker jag. Betalfunktionen skulle ju kunna fylla en funktion för veckisar som ska iväg.. då kan de ju swipa igenom säsongarutbudet redan innan ankomst till ort. Enda kruxet där är väl att det också borde dyka upp veckisar som kommer ha åkt därifrån samtidigt som de nya veckisarna anländer. Komplicerat det här alltså. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinder
Tillbaka
Topp