Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tallialli" data-source="post: 1069356" data-attributes="member: 99642"><p>Det verkar som att en stor del av ditt liv handlar/handlat om att hoppa i säng med någon så fort som möjligt...</p><p></p><p>Jag tycker inte skidåkningen är det viktigaste i mitt liv. Hade fallet varit så hade jag inte suttit i skolbänken utan befunnit mig på en bättre plats över Atlanten. Jag förstår att det viktigaste hos en tjej inte är att hon brinner för skidåkningen. Det handlar om otroligt många andra saker som gör att man fungerar ihop som par, jag är inte helt ute och cyklar ang. detta. Det jag hade tyckt varit trevligt var och lite det jag vill komma fram till är att; om nu alla dessa sidor hos damen fungerar otroligt bra ihop med de sidor jag har och damen är en skidåkare så är det ett otroligt stort plus.</p><p> [USER=59050]@KaitsuH[/USER]</p><p></p><p>Haha vackert skrivet, du formulerade det bra. Skönt att se att någon verkar ha förstått vad jag menar!</p><p> [USER=84134]@charliethon[/USER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tallialli, post: 1069356, member: 99642"] Det verkar som att en stor del av ditt liv handlar/handlat om att hoppa i säng med någon så fort som möjligt... Jag tycker inte skidåkningen är det viktigaste i mitt liv. Hade fallet varit så hade jag inte suttit i skolbänken utan befunnit mig på en bättre plats över Atlanten. Jag förstår att det viktigaste hos en tjej inte är att hon brinner för skidåkningen. Det handlar om otroligt många andra saker som gör att man fungerar ihop som par, jag är inte helt ute och cyklar ang. detta. Det jag hade tyckt varit trevligt var och lite det jag vill komma fram till är att; om nu alla dessa sidor hos damen fungerar otroligt bra ihop med de sidor jag har och damen är en skidåkare så är det ett otroligt stort plus. [USER=59050]@KaitsuH[/USER] Haha vackert skrivet, du formulerade det bra. Skönt att se att någon verkar ha förstått vad jag menar! [USER=84134]@charliethon[/USER] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinder
Tillbaka
Topp