Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1069362" data-attributes="member: 33485"><p>[USER=59050]@Kaitsuh[/USER], vi prioriterar skidåkning olika, inte mer med det.</p><p></p><p>Soffan behöver ju nödvändigtvis inte befinna sig där jag faktiskt befinner mig just i detta nu</p><p> [USER=84134]@charliethon[/USER]. Soffan kan ju stå på valfri bra skidby. Jag har faktiskt haft internet i soffor i alperna, Kanada och Japan. Den första är ovanlig men existerar. Sug efter skidintresserade turistglipor kan omöjligt uppstå utan en längre vistelse i just valfri bra skidby, eftersom avsaknaden av kvinnor helt enkelt inte existerar. Så det är definitivt soffor, barer och liftar i bra skidbyar jag talar om, inget annat, ursäkta om det var oklart.</p><p></p><p>Rörande peppen inför appen kan jag inte vara annat än ärlig, om jag nu skulle tindra uder en tids skidåkning skulle det troligtvis inte hända när förhållandena var bra pga tidigare nämnda avsaknad av energi (tindrande slutar ju med att man måste lämna den där soffan och ta sig någonstans för att möta människan). Jag sa dessutom "kör hårt" vilket får ses som en väldigt positiv inställning. Ibland känner jag mig missförstådd på samma sätt som Sheldon Cooper....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1069362, member: 33485"] [USER=59050]@Kaitsuh[/USER], vi prioriterar skidåkning olika, inte mer med det. Soffan behöver ju nödvändigtvis inte befinna sig där jag faktiskt befinner mig just i detta nu [USER=84134]@charliethon[/USER]. Soffan kan ju stå på valfri bra skidby. Jag har faktiskt haft internet i soffor i alperna, Kanada och Japan. Den första är ovanlig men existerar. Sug efter skidintresserade turistglipor kan omöjligt uppstå utan en längre vistelse i just valfri bra skidby, eftersom avsaknaden av kvinnor helt enkelt inte existerar. Så det är definitivt soffor, barer och liftar i bra skidbyar jag talar om, inget annat, ursäkta om det var oklart. Rörande peppen inför appen kan jag inte vara annat än ärlig, om jag nu skulle tindra uder en tids skidåkning skulle det troligtvis inte hända när förhållandena var bra pga tidigare nämnda avsaknad av energi (tindrande slutar ju med att man måste lämna den där soffan och ta sig någonstans för att möta människan). Jag sa dessutom "kör hårt" vilket får ses som en väldigt positiv inställning. Ibland känner jag mig missförstådd på samma sätt som Sheldon Cooper.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Tinder
Tillbaka
Topp