Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Tips 1-7 Mina/era bästa åktips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steepndeep" data-source="post: 17364" data-attributes="member: 13343"><p>Hoppas ingen lyssnar pa tips 1-7. Tips 8-23 ar helt OK och Dena Doster ar ju en brantakare av rang. Akte for ovrigt med henne i Squaw Valley for nagra veckor sedan och battre sallskap i puckelpist ar svart att fa. Naval; skit i tips 1-7 och gor som foljer (forutsatter att det ar friakning vi talar om, skall ni vinna OS Guld i Slalom galler andra tips).</p><p></p><p>ALLTSA</p><p></p><p>1 Sta alltid MITT PA SKIDAN men med TRYCK PA BAKANDARNA. Den som inte forstar vad detta beryder kan aterga till egyptologi eller andra studier.</p><p></p><p>2 Ak alltid fort.</p><p></p><p>3 Ak alltid i fall-linjen. Om bredden pa den couloir du aker i ar forledande nara langden pa dina skidor kan sladdsvang tolereras men annars inte.</p><p></p><p>Nagra mer tips om skidakning behovs inte. Styra med tarna???? De har ju 0 kontakt med skidan. Styr med halen i stallet. Satt i staven genom att vinkla handleden?? Verkar som ngn som aldrig akt portar pa allvar. Ovriga tips om sallskap, klader osv ar som vanligt tankvarda.</p><p></p><p>Eder man i Californien</p><p></p><p>Dr D-X</p><p></p><p>Alltid bast dar jag ar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steepndeep, post: 17364, member: 13343"] Hoppas ingen lyssnar pa tips 1-7. Tips 8-23 ar helt OK och Dena Doster ar ju en brantakare av rang. Akte for ovrigt med henne i Squaw Valley for nagra veckor sedan och battre sallskap i puckelpist ar svart att fa. Naval; skit i tips 1-7 och gor som foljer (forutsatter att det ar friakning vi talar om, skall ni vinna OS Guld i Slalom galler andra tips). ALLTSA 1 Sta alltid MITT PA SKIDAN men med TRYCK PA BAKANDARNA. Den som inte forstar vad detta beryder kan aterga till egyptologi eller andra studier. 2 Ak alltid fort. 3 Ak alltid i fall-linjen. Om bredden pa den couloir du aker i ar forledande nara langden pa dina skidor kan sladdsvang tolereras men annars inte. Nagra mer tips om skidakning behovs inte. Styra med tarna???? De har ju 0 kontakt med skidan. Styr med halen i stallet. Satt i staven genom att vinkla handleden?? Verkar som ngn som aldrig akt portar pa allvar. Ovriga tips om sallskap, klader osv ar som vanligt tankvarda. Eder man i Californien Dr D-X Alltid bast dar jag ar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Tips 1-7 Mina/era bästa åktips
Tillbaka
Topp