peejay100
Medlem
Tips ang Sölden
Hej, jag och min son (17år) tänkte åka till Sölden i Österike V9 fr Mån-Tors och skulle vilja ha lite tips då vi inte varit där.
- Flyg. vart flyger man, är det Innsbruck som är närmast eller finns det andra flygplatser.
- Transfer. Transfer fr flygplatsen finns det buss/tåg eller ska man hyra bil.
- Boende. Lite tips gärna på hotell eller eget boende . Vi är inte kräsna utan är mer prismedvetna;-).Gärna gångavstånd till lift eller finns det skidbuss så går det bra med en bit därifrån.
- Hyra. Vi tänkte inte ta med skidor/pjäxor utan hyr på plats. Jag åker gärna telemark så vet ni om nån butik har detta? (om inte så blir det alpint såklart;-)).
Några andra tips så tar vi gärna emot dessa?
Tack på förhand!
mvh
Pär
- Flyg. vart flyger man, är det Innsbruck som är närmast eller finns det andra flygplatser.
- Transfer. Transfer fr flygplatsen finns det buss/tåg eller ska man hyra bil.
- Boende. Lite tips gärna på hotell eller eget boende . Vi är inte kräsna utan är mer prismedvetna;-).Gärna gångavstånd till lift eller finns det skidbuss så går det bra med en bit därifrån.
- Hyra. Vi tänkte inte ta med skidor/pjäxor utan hyr på plats. Jag åker gärna telemark så vet ni om nån butik har detta? (om inte så blir det alpint såklart;-)).
Några andra tips så tar vi gärna emot dessa?
Tack på förhand!
mvh
Pär