Tips: Dynafit TLT 5P "billigt"

Blide

Medlem
För er som är ute efter den pjäxan går det att spara lite pengar... Kostar väl dryga 7 papp i sverige och jag inte minns fel och minst 6000-6500 på SC.

Dynafit TLT 5P för 500 EU

Hur passande tråden är i "Freeride-skidor" vet jag inte, men finns ju ingen avdelning för enbart turprylar hehe...

Senast ändrad:
Bra tips! Vore toppen med en tråd för liknande tips, och kanske en tur/randonné del i forumet.

Och inte för att vara den som är sådan, men står det inte att den kostar €599, vilket borde avrundas till €600 snarare än till €500? ;)

Senast ändrad:
Hur man avrundar kan variera lite, till min fru säger jag att den kostar 500, till snubbarna i kön till kabinen 699.

Vattendroppe sa:
Och inte för att vara den som är sådan, men står det inte att den kostar €599, vilket borde avrundas till €600 snarare än till €500? ;)
När kollar står det 14 % rea, vilket blir 507 EU för att vara mer exakt... Gör dock inte att jag har mer råd med ett tredje par nya pjäxor i år hmm.

Vilka ligger inne med pjäx-quiver? Alltså 3 eller fler :-P

Blide sa:
Vattendroppe sa:
När kollar står det 14 % rea, vilket blir 507 EU för att vara mer exakt... Gör dock inte att jag har mer råd med ett tredje par nya pjäxor i år hmm.

Vilka ligger inne med pjäx-quiver? Alltså 3 eller fler :-P
Så det kan inte vara så att de 14% som står som rea är från orginalpriset på €699 ner till det listade priset på €599? ;)

TLT 5 Mountain finns på Alpint på Torsgatan för 2700 för tillfället.

Vet inte riktigt hur dom har med storlekar. Jag köpte ett par 28,5 igår i allafall.

Ett par 27 fanns i alla fall kvar.

robwah-9 sa:
TLT 5 Mountain finns på Alpint på Torsgatan för 2700 för tillfället.

Vet inte riktigt hur dom har med storlekar. Jag köpte ett par 28,5 igår i allafall.

Ett par 27 fanns i alla fall kvar.
2700?! Låter väldigt orimligt, vad jag kan se på hemsidan så säljer de inte ens TLT 5 utan bara performance. Kan ju vara så att de har ett par i butiken ändå men för 2700?

Senast ändrad:
Nu vill jag ju inte vara sån men vad du tycker är orimligt har väl rätt lite med detta att göra.

1. Igår Köpte jag ett par tlt5 M 28,5 för 2700
2. Samtidigt såg jag ett par till i strl 27.
3. Dom hade inga performance tyvärr.
4. Alla kvarvarande pjäxor var 50% inkl ett par zzues 4 oxå

robwah-9 sa:
Nu vill jag ju inte vara sån men vad du tycker är orimligt har väl rätt lite med detta att göra.

1. Igår Köpte jag ett par tlt5 M 28,5 för 2700
2. Samtidigt såg jag ett par till i strl 27.
3. Dom hade inga performance tyvärr.
4. Alla kvarvarande pjäxor var 50% inkl ett par zzues 4 oxå
Isf kan jag bara gratulera dig till ett jävligt bra köp.

Tillbaka
Topp