Tips om INLINES

HugoW

Medlem
Tips om INLINES
Tj0 ska köpa inlines snart och undrar vilka jag ska köpa. Har kollat på grindhouse och skatepro.

Har ni några eller kanske vet några som sägs va softa?

och en fråga är det stor skillnad om man har 2 hjulade eller 4 hjulde. Med ballansen alltså :P

Tips om INLINES
Tja jag har Deshi CH1 vet inte om dom säljer dom fortfarande men dom e riktigt prisvärda softa o man kan ändra med spänne och så.. men jag tycker du ska gå på vad du tycker o hur du tycker dom ser ut :D

Ang hjulen så kör jag nu med 2 och jag märker absolut ingen skillnad mer att det är bättre med två du kan raila goare på bredare och större rör så om du bara ska köra aggressive tycker jag du ska köra med 2 hjul :D

Tips om INLINES
2 hjul gör att man svänger sämre, rullar sämre, känsligare för dålig underlag och lager/hjul går sönder snabbare men lättare å köra box och curbs.

4 hjul är motsatsen mot allt som jag skrivit ovan.

Softa? Mjuka eller sköna?

Tips om INLINES
asså det ända jag vet är att jag vill ha 4 hjul (om det är mycket bättre) som du skrev. jag vill oxå ha stor soulplate

Tips om INLINES
Svusse sa:
Tja jag har Deshi CH1 vet inte om dom säljer dom fortfarande men dom e riktigt prisvärda softa o man kan ändra med spänne och så.. men jag tycker du ska gå på vad du tycker o hur du tycker dom ser ut :D

Ang hjulen så kör jag nu med 2 och jag märker absolut ingen skillnad mer att det är bättre med två du kan raila goare på bredare och större rör så om du bara ska köra aggressive tycker jag du ska köra med 2 hjul :D
ok TACK! :)

Tips om INLINES
Bjo-rnR sa:
2 hjul gör att man svänger sämre, rullar sämre, känsligare för dålig underlag och lager/hjul går sönder snabbare men lättare å köra box och curbs.

4 hjul är motsatsen mot allt som jag skrivit ovan.

Softa? Mjuka eller sköna?
Skriv bara det du föredrar:)

Tillbaka
Topp