Tips om Iran!!!

canadianmicke

Ny medlem
Tips om Iran!!!
Tjena! Jag och några kompisar har tänkt att lägga några veckor i Iran. Och skulle gärna vilja ha lite tips om skidorter och när det är säsong där... Är det någon som möjligtvis har varit där så hör gärna av er?
Mvh canadianmicke
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp