Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på arbete i Hemsedal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LinnSchonbeck" data-source="post: 1089167" data-attributes="member: 159834"><p>Hej! Jo, det är nämligen så att jag alltid har haft en viss kärlek för Norge som land. Så jag har planer på att sedan stanna kvar där och plugga kanske i Trondheim. Sen tycker jag att afterskin är bra i Hemsedal då där ofta finns livemusik. Jag har väldigt svårt för den nya populärmusiken och allt det där elektroniska som DJ:s spelar. Eftersom jag inte varit i Alperna vet jag inte hur det är där, men jag har hört och fått för mig att det mest är sådan musik som spelas på afterskin där? Stämmer det? Eller finns det bra liveställen där med? Vad gäller snowboardåkningen är jag nöjd bara det finns trevliga parker. Snowboardlärare har jag funderat på, men måste man inte genomgå en massa dyra utbildningar då? Eller är det annorlunda i andra länder?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LinnSchonbeck, post: 1089167, member: 159834"] Hej! Jo, det är nämligen så att jag alltid har haft en viss kärlek för Norge som land. Så jag har planer på att sedan stanna kvar där och plugga kanske i Trondheim. Sen tycker jag att afterskin är bra i Hemsedal då där ofta finns livemusik. Jag har väldigt svårt för den nya populärmusiken och allt det där elektroniska som DJ:s spelar. Eftersom jag inte varit i Alperna vet jag inte hur det är där, men jag har hört och fått för mig att det mest är sådan musik som spelas på afterskin där? Stämmer det? Eller finns det bra liveställen där med? Vad gäller snowboardåkningen är jag nöjd bara det finns trevliga parker. Snowboardlärare har jag funderat på, men måste man inte genomgå en massa dyra utbildningar då? Eller är det annorlunda i andra länder? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Tips på arbete i Hemsedal
Tillbaka
Topp