Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på friåkningsskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 913231" data-attributes="member: 83225"><p>Jag skulle verkligen vilja veta din vikt, sullängd och åkstil innan jag skriver under på STH16. Visst är Salomons STH bindningar med metall bra men 16 börjar på 10 vill jag minnas och det kan vara väldigt högt för vissa. </p><p></p><p>Sen om du har ett par pistskidor redan skulle jag verkligen inte köpa ett par Mantra. Mantra skulle jag nog vilja klassa in som pistskidor ifall jag ska vara helt ärlig. Katana är i så fall betydligt mer lämplig, enligt mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 913231, member: 83225"] Jag skulle verkligen vilja veta din vikt, sullängd och åkstil innan jag skriver under på STH16. Visst är Salomons STH bindningar med metall bra men 16 börjar på 10 vill jag minnas och det kan vara väldigt högt för vissa. Sen om du har ett par pistskidor redan skulle jag verkligen inte köpa ett par Mantra. Mantra skulle jag nog vilja klassa in som pistskidor ifall jag ska vara helt ärlig. Katana är i så fall betydligt mer lämplig, enligt mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på friåkningsskida
Tillbaka
Topp