Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på friåkningsskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anoon" data-source="post: 913305" data-attributes="member: 93168"><p>Antar att det har mycket med muskelstyrka i ben samt styrka i knäna som bestämmer hur mycket man kan dra upp bindningarna också, jag har mina Jester inställda på 9,5 och då har jag 328 eller 326 i mm, kommer inte ihåg..Samt att jag väger knappa 80 kilo med en längd på 185 cm..S¨jag tror absolut inte att varken jestern eller STH16 blir för tuffa..Sen så måste man ju såklart också ha i baktanken <em>hur hårt kommer jag att köra, och hur duktig är jag.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anoon, post: 913305, member: 93168"] Antar att det har mycket med muskelstyrka i ben samt styrka i knäna som bestämmer hur mycket man kan dra upp bindningarna också, jag har mina Jester inställda på 9,5 och då har jag 328 eller 326 i mm, kommer inte ihåg..Samt att jag väger knappa 80 kilo med en längd på 185 cm..S¨jag tror absolut inte att varken jestern eller STH16 blir för tuffa..Sen så måste man ju såklart också ha i baktanken [i]hur hårt kommer jag att köra, och hur duktig är jag.[/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på friåkningsskida
Tillbaka
Topp