A
A-L
Guest
Tips på Hjälm
Är det nån som vet en clean hjälm som är ganska rund så man får plats med klistermärken. Har tittat på Sweet Rooster, men jag kan inte bestämma mig.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
men nu frågade jag inte om jag skulle ha klistermärken på hjälmen. Jag frågade inte efter din åsikt om klistermärkerna. Jag frågade om det fanns nån snygg hjälm som var rund så man kunde ha klibbor på.alwaysCrash sa:men snälla,, man ska INTE ha klibbor på hjälmen,, de är både fult och de skadar hjälmen..
Usch
edit: All makt åt Tengil, vår befriare..
Ja, Giro BL är väldigt ful, den har jag inte ens tänkt på.alwaysCrash sa:okej va bitchig då.. ^
vad du än gör så köp inte GIRO Bad Lituenant(stavning) för de är de fulast som någonsin har gjorts..
Hur ser en Ber Baker ut? lagg upp picFlurre sa:En Bern Baker, eller en R.E.D Hi-FI kanske?
www.gewgle.com sörrull0yd sa:Hur ser en Ber Baker ut? lagg upp picFlurre sa:En Bern Baker, eller en R.E.D Hi-FI kanske?
herregud, försökringsbolagen är ju sjukt petiga nuförtiden -_-sears sa:sätter du på klister märken på hjälmen så gäller inga försäkringar vad gäller huvudskador
den var ju fett nice. vet du var man kan köpa den??Pellee sa:www.gewgle.com sörrull0yd sa:Hur ser en Ber Baker ut? lagg upp picFlurre sa:En Bern Baker, eller en R.E.D Hi-FI kanske?
http://www.proctorjones.com/pjonline/assets/product_images/bakerblack.jpg
Det där skulla jag vilja påstå är den värsta lögnen på åratal. Posta bevis om du hittar. Men iofs om det är något som gäller i sverige så kan jag väl inte argumentera på saken, skulle vara en av dom många "whacko" "säkerhetsåtgärder" som tas i bruk där på andra sidan viken *lol* No offence men det stämmer jusears sa:sätter du på klister märken på hjälmen så gäller inga försäkringar vad gäller huvudskador
Dom Bern hjälmarna jag har sett har haft en "inbyggd" mössa i sig, kombinationen ser grym ut (och varm). Verkligen väldesignad kombination. Enligt mig är Bern hjälmen med den inbyggda mössan snyggaste på marknaden. *bitter över att inte bern hjälmen passade*GotlandInteIStAnton sa:Den där Bern-hjälmen ser schysst ut, men blir det inte väldigt kallt om öronen? Eller finns öronlappar att sätta i?
Om man åker med mössa under hjälmen ser man ju ut soom en sexåring på hockeyskola...
Menar Sweet då alltsåThaJibber sa:Trooper s1 halfcut ee ju riktigt fin !
galet töntigt?Noamaan sa:alltså det är galet töntigt med hjälm, kör utan vafan
Bern Baker är ingen riktig hjälm ! Det är en hardhat och därför gäller inte föräkringar !Skandinaven sa:Dom Bern hjälmarna jag har sett har haft en "inbyggd" mössa i sig, kombinationen ser grym ut (och varm). Verkligen väldesignad kombination. Enligt mig är Bern hjälmen med den inbyggda mössan snyggaste på marknaden. *bitter över att inte bern hjälmen passade*GotlandInteIStAnton sa:Den där Bern-hjälmen ser schysst ut, men blir det inte väldigt kallt om öronen? Eller finns öronlappar att sätta i?
Om man åker med mössa under hjälmen ser man ju ut soom en sexåring på hockeyskola...
http://www.bernunlimited.com/2007/baker.html
http://www.bernunlimited.com/2007/upgrades.html
GRYYYYMMA Cold Weather upgrades!!!!
aa precisThaJibber sa:Menar Sweet då alltsåThaJibber sa:Trooper s1 halfcut ee ju riktigt fin !