Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på ny skida till allt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1138322" data-attributes="member: 29440"><p>Opinion 108 Charger (mer lättåkt än namnet antyder-bra bett påminner lite om Animan)</p><p>Rossignol Soul 7 hd (mycket lättåkt- lång rocker -välj längsta modellen)</p><p>Line Sick DY 104 (bäst i pist av dessa- lite syvare tail och mer skjut ut ur sväng- roligast att carva med av dessa fyra/fem modeller)</p><p>Black crows Atris men även Anima (minst lika bra i pist som Atris men bättre offpist) både Atris och Anima är mer offpistorienterade men klarar pist också, dock inte lika roliga som de tre ovan i pisten)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1138322, member: 29440"] Opinion 108 Charger (mer lättåkt än namnet antyder-bra bett påminner lite om Animan) Rossignol Soul 7 hd (mycket lättåkt- lång rocker -välj längsta modellen) Line Sick DY 104 (bäst i pist av dessa- lite syvare tail och mer skjut ut ur sväng- roligast att carva med av dessa fyra/fem modeller) Black crows Atris men även Anima (minst lika bra i pist som Atris men bättre offpist) både Atris och Anima är mer offpistorienterade men klarar pist också, dock inte lika roliga som de tre ovan i pisten) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tips på ny skida till allt
Tillbaka
Topp