Tips på "pranks" på jobbet!?

Rydellen

Ny medlem
Misslyckades precis totalt med ett prank mot en gammal gubbe på jobbet.. Vi fick stor tårta idag och alla glumsade som fasen. Gubben i fråga hade inte varit inne i fikaburen men hade hört att det skulle bli tårta i stora mängder.. Jag skar en riktigt riktigt äckligt tunn bit och tog ur resten av tårtan och gömde den p åen annan avdelning. När han nu skulle sätta sig och njuta av lite tårta och ser den lilla biten sätter han sig lugnt och tyst och börjar äta den..Utan en min eller reaktion...Blev gött besviken, hade räknat med lite vrålande och gormande men gubben var tillräckligt rutinerad och fattade vad som försegick.

Nu behöver jag tips på pranks som tillochmed en 60 år industriarbetare går på. Och gubben har varit med om en del så det måste vara lite nytänkande ideer.

Någon som har ett bra förslag? Tänker förövrigt inte berätta vilket företag jag jobbar på då det kan vara dålig reklam att vi har så mycket tid till annat än jobb på jobbet ;D hahaha

Spank you all in advance!

Rydellen

kläm honom riktigt hårt på röven, blinka lite sexigt och säg att du vill träffas senare ikväll. DEN funkar jämt.

Så länge jag inte vill dö så ska jag nog unvika hans röv. Men ok lite oväntat hade det varit :D
Spåna på grabbar!

kom till jobbet naken o låtsas som ingenting hänt. kan också bli relativt intressant.

skär halsen av honom o packa ner honom i en kartong som du plastar o skriver "kaserat gods" på! sen ställer du hyllan högst upp på ett pallställ i lagret! jättekul när de slår igen för kvällen o han har cellskräck haha o ingen vet att han e där:P o han tar sej inte ut! o om han mot förmodan gör de så går larmet o han åker dit, den brukar vi köra på nya anställda där jag jobbar. fasen va arga o lite lessna dom blir då:P

Jobbar ju iofs på kontor, men där brukar länkarna till "finn 5 fel" va bra. Dom då det efter 15 sekunder dyker upp en kärring som skriker skithögt.

Fast dom har blitt lite ut-tjatade.

eller så står du på huvudet när dom kommer in på rast och skriker " jag känner mej som en chines " sen frågar dom om du ska gå ner så säger du att du duschade med superlim och snubblade när du skulle in från rasten och landade rakt på huvudet. Så har du ut ketchup i håret och säger att dom ska ringa 112 innan din hjärnan ramlar ut.

Inte så tokig? Funkade dock inte så bra när jag prova.

Limp sa:
skär halsen av honom o packa ner honom i en kartong som du plastar o skriver "kaserat gods" på! sen ställer du hyllan högst upp på ett pallställ i lagret! jättekul när de slår igen för kvällen o han har cellskräck haha o ingen vet att han e där:P o han tar sej inte ut! o om han mot förmodan gör de så går larmet o han åker dit, den brukar vi köra på nya anställda där jag jobbar. fasen va arga o lite lessna dom blir då:P
1. jag tror inte han har cellckräck om du skjärt halsen av honom
2. jag tror inte heller han försöker ta sig ut
3. nyanställda, hmm, jobbar du på kyrkogårn eller?

cellskräcken försvinner väl inte bara för att halsen försvinner?
om han har cellskräck försöker han garanterat ta sej ut
har en kyrkogård lager för pallar o många nyanställda?

Testa tryckluft i brallorna!
Ta hans stämplingskort och stämpla ut vid lunch.
Fyll handskarna med flytande tvål och säj att du runkat i dom.
Fyll acytelengas i nåt valfritt kärl och futta på.
Svetsa fast grejer är alltid kul. Hårt så man måste fram med vinkelslip.
Göm bögporr i hans skåp.
Ta honom avsides och kom ut som homosexuell.
Typ. Nåt sådant.

Om du jobbar på kontor kan jag tipsa om lite grejer jag och min handledare gjort på farsans arbetsplats...

1. Vi början enkelt, tejpa under musen till datorn.
2. Limma fast musen i musmattan.
3. Plasta in gubbens mus i 20 meter plastfolie (den var uppskattad).
4. Limma fast prylar på skrivbordet, tex penna och kaffemugg.
5. Plasta in hela skrivbordet i plastfolie (ganska svårt behövs minst 2 pers)
6. Fyll någonting med hålslagarpapperssakerna som gubben sedan välter ut över sin arbetsplats.
7. Borra hål i gubbens kaffemugg.

Sjukt bra tips men dem kräver ju vissa förutsättningar...

Lycka till / A

ALXX sa:
Om du jobbar på kontor kan jag tipsa om lite grejer jag och min handledare gjort på farsans arbetsplats...

1. Vi början enkelt, tejpa under musen till datorn.
2. Limma fast musen i musmattan.
3. Plasta in gubbens mus i 20 meter plastfolie (den var uppskattad).
4. Limma fast prylar på skrivbordet, tex penna och kaffemugg.
5. Plasta in hela skrivbordet i plastfolie (ganska svårt behövs minst 2 pers)
6. Fyll någonting med hålslagarpapperssakerna som gubben sedan välter ut över sin arbetsplats.
7. Borra hål i gubbens kaffemugg.

Sjukt bra tips men dem kräver ju vissa förutsättningar...

Lycka till / A
/A den var ny

Byt till koffeinfritt kaffe i kaffeautomaten, efter tre veckor, när alla har kommit över sitt beroende: Byt till espresso.

Hade nån ollat nåt för mig ja då jävlar skulle det hämnas stort!
I lumpen var det en polare som prankats med en annan och gav igen stort. När vi kom hem efter ett par veckor i fält drog han av täcket på hans säng drog ner kallingarna och kanade runt med röven och la fina bruna ränder över hela det fina vita sträckta lakanet. Sött.

George_Hagi sa:
har gubben nån svaghet? en på vårt kontor har alltid med sig eget bröd till morgonfikat. Det ollade jag och tog kort med mobilen som han fick på mms två veckor senare när han hade glufsat i sig brödet. Det blev ett jävla liv på revisionsbyrån kan jag säga.... men så inåthelvete kul var det,

annars kan man olla telefonen och sen ringa in till gubben och veta att när han svarar så har han din kuk i sitt öra, det e också rätt kul

Jag är en rätt sjuk människa
haha, ja du är rätt sjuk xD by the way någon som har fått för sig att urinera i ngns kaffekopp? :P

slå honom hårt i ansiktet, kasta sönder hans dator (om det finns en sådan), slå sönder en ruta o skrik att du slutar. sen ler du, kanske skrattar lite, och förklarar att det var på skoj.

om han inte tkr det är kul är en tråkig människa.

eftersom min hjärna är överflödig med onödiga påhitt så föreslår jag ett till. mitt under ett viktigt möte så hoppar du in i rummet iförd lila trikåer och hållandes i en stereo som spelar "it's raining men". sedan hoppar du upp på bordet och drar på en dansshow som aldrig skådats. det fungerar inte bara bra som ett practical joke utan kan även leda till en kärriar inom pride-festivalen.

lycka till !

Senast ändrad:
Huggybear sa:
slå honom hårt i ansiktet, kasta sönder hans dator (om det finns en sådan), slå sönder en ruta o skrik att du slutar. sen ler du, kanske skrattar lite, och förklarar att det var på skoj.

eftersom min hjärna är överflödig med onödiga påhitt så föreslår jag ett till. mitt under ett viktigt möte så hoppar du in i rummet iförd lila trikåer och hållandes i en stereo som spelar "it's raining men". sedan hoppar du upp på bordet och drar på en dansshow som aldrig skådats. det fungerar inte bara bra som ett practical joke utan kan även leda till en kärriar inom pride-festivalen.

lycka till !
dt kan även leda till att man får kicken? ;)

spruta gas som luktar bajs på hans arbetskläder, kommer han gå runt och lukta bajs hela dagarna :) det heter fartgas . Vet inte om man kan köpa det i sverige men en polare köpte det i england och sen gick han och sprutade på gamla tanter :) asroligt

redrum sa:
Huggybear sa:

lycka till !
dt kan även leda till att man får kicken? ;)
detaljer, detaljer.......

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp