Rydellen
Ny medlem
Tips på "pranks" på jobbet!?
Misslyckades precis totalt med ett prank mot en gammal gubbe på jobbet.. Vi fick stor tårta idag och alla glumsade som fasen. Gubben i fråga hade inte varit inne i fikaburen men hade hört att det skulle bli tårta i stora mängder.. Jag skar en riktigt riktigt äckligt tunn bit och tog ur resten av tårtan och gömde den p åen annan avdelning. När han nu skulle sätta sig och njuta av lite tårta och ser den lilla biten sätter han sig lugnt och tyst och börjar äta den..Utan en min eller reaktion...Blev gött besviken, hade räknat med lite vrålande och gormande men gubben var tillräckligt rutinerad och fattade vad som försegick.
Nu behöver jag tips på pranks som tillochmed en 60 år industriarbetare går på. Och gubben har varit med om en del så det måste vara lite nytänkande ideer.
Någon som har ett bra förslag? Tänker förövrigt inte berätta vilket företag jag jobbar på då det kan vara dålig reklam att vi har så mycket tid till annat än jobb på jobbet ;D hahaha
Spank you all in advance!
Rydellen
Nu behöver jag tips på pranks som tillochmed en 60 år industriarbetare går på. Och gubben har varit med om en del så det måste vara lite nytänkande ideer.
Någon som har ett bra förslag? Tänker förövrigt inte berätta vilket företag jag jobbar på då det kan vara dålig reklam att vi har så mycket tid till annat än jobb på jobbet ;D hahaha
Spank you all in advance!
Rydellen