Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hade så gott som bestämt mig för att resa med UCPA.se, men det visar sig att jag och en av kompisarna är för gammla födda -66. Man ska vara mellan 18-45 år enligt några Franska regler.
Boka ändå. Ange i bokningen att ni har åkt med dem förut. Annars gör ni bokningen via franska UCPA och anger samma sak där. De är oroliga för att äldre personer inte riktigt godtar standarden som är på centren. De vill också veta att man fysisk pallar. Jag har åkt med mängder av äldre personer i UCPA-grupper. Sist var nog den äldsta drygt 60.
Jag kan säga att det är inga som helst problem för er att boka. Just den nämnda åldersbegränsningen är mer ett riktmärke från framför allt organisationen i Frankrike, än en stenhård gräns. Från UCPA Resors sida är gränsen högre än så.
Skulle det vara så att bokningssystemet på ucpa.se säger stopp, slå en signal direkt till kontoret så fixar de bokningen utan problem - 031-711 50 54.
Så, in med er och boka nu - och välkomna, det är jag som kommer vara bussguide för veckan