Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på resemål i alperna i mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1312190" data-attributes="member: 12924"><p>Jag tar för givet att ni då talar om Classic, vilket som sagt ligger lägre och där finns naturligtvis en risk för snöbrist. Men det är också nordsida, så inte alls omöjligt att det går att skida mars ut. Omöjligt att sia om dock.</p><p>Uppe på Zugspitze däremot, där skulle jag inte vara det minsta orolig i mars. Då är nog köerna som sagt en större risk. Men det mitigerar man enkelt med en liten sväng runt vackra Eibsee tills morgonrusningen gått över. Perfekt liten promenad för ett par turturduvor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1312190, member: 12924"] Jag tar för givet att ni då talar om Classic, vilket som sagt ligger lägre och där finns naturligtvis en risk för snöbrist. Men det är också nordsida, så inte alls omöjligt att det går att skida mars ut. Omöjligt att sia om dock. Uppe på Zugspitze däremot, där skulle jag inte vara det minsta orolig i mars. Då är nog köerna som sagt en större risk. Men det mitigerar man enkelt med en liten sväng runt vackra Eibsee tills morgonrusningen gått över. Perfekt liten promenad för ett par turturduvor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Tips på resemål i alperna i mars
Tillbaka
Topp