tipsa vad som finns att göra i sälen över nyår?

turtur

Ny medlem
Tänkte bara titta med allt galet folk som ska till sälen över nyår, vad ska ni göra?

Själv har jag vart uppe när jag va mindre och då va de inte så märkvärdigt.

Förra nyåret firade jag med mina syskon som gjorde säsong. funderar på att åka upp i år igen så då är min fråga:

Vad gör allt annat folk på nyår i sälen?
Vad händer för kul? =)

jag åker skidor :P, nä skoja bara jag har sätt och hört att många festar där uppe men det står säkert något mer om vad man kan göra där uppe vid nyår på skistar.se

D-Nord sa:
jag åker skidor :P, nä skoja bara jag har sätt och hört att många festar där uppe men det står säkert något mer om vad man kan göra där uppe vid nyår på skistar.se
jo men de har jag fattat=) lite därför många åker upp ;)

call it waht you wanna call it I.m an fucking alcoholic! bring it if you realy wan, it aint gonna put some gangstars on it!!!!!!!!!!!1!!!!1
0:41

kör dunder förfest i stugan,, 100tals lättklädda tjejer osv, sen vidare till HC, sen till en efterfest där du sätter på den snyggaste av dessa 100 tjejer, för att sedan decka med en 75a whiskey i handen på typ toagolvet..

låte värt enligt mig..

alwaysCrash sa:
kör dunder förfest i stugan,, 100tals lättklädda tjejer osv, sen vidare till HC, sen till en efterfest där du sätter på den snyggaste av dessa 100 tjejer, för att sedan decka med en 75a whiskey i handen på typ toagolvet..

låte värt enligt mig..
lite jobbigt eftersom jag är tjej;)

turtur sa:
alwaysCrash sa:

låte värt enligt mig..
lite jobbigt eftersom jag är tjej;)
då är det bara att byta på rollerna, förfest med 100tals lättklädda väldtränade killar varav den snyggaste av dom har du sex med uppe på högis!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp