Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
tjatiga filmer och för mycket rails
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fakiedropdude" data-source="post: 7831" data-attributes="member: 13987"><p>Visst, när JP Auclair slidar ett rail över en bro på 20m så blir man väldigt impad och visst tyckte jag det var fräckt första gången jag såg någon åka på ett. Men att det i varje film körs säkert 30 rails tycker jag e j-t trist. Det är ungefär samma sak som att man skulle hoppa över tåg( jesper rönnbäck 4 år före tönten brad holmes!!!) i varje film. </p><p>tycker i allmänhet att filmerna är rätt tjatiga, jag ser hellre 25 olika trick än samma trick i fem olika vinklar av fem olika åkare. tänker framföralllt på vinnie dorions del i ski movie, han gör säkert 20 hopp men det är i princip bara tre trick; 180 mutegrab, 720 tailgrab och underflip lou kang. den filmen kunde dom gjort hälften så lång, då hade den blivit helgrym, med ett fruktansvärt tempo, som den är nu hoppar minst tre pers över tåget och alla gör rodeos och 180 mutes, man tycker inte det är så jävla häftigt längre. </p><p>sen tycker jag att dom inte borde köra så mycket i slow motion, det ser ju mö coolare ut med fart. och när dom kör åkningen i sm blir jag förbannad, då går ju halva poängen bort. sen behöver dom ju inte köra i puder ALLTID heller. </p><p></p><p>TGR verkar ha hittat på en massa coola saker i S2C och MSp i ski movie 2 också. </p><p></p><p>Tycker det är synd att skate, in-line, jibbskidåkning och liknande sporter härmar varandra så mycket istället för att fokusera på det som gör sporten vad den är. tycker tex att grabs på in-lines ser rätt töntigt ut, men det är ju bara vad jag tycker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fakiedropdude, post: 7831, member: 13987"] Visst, när JP Auclair slidar ett rail över en bro på 20m så blir man väldigt impad och visst tyckte jag det var fräckt första gången jag såg någon åka på ett. Men att det i varje film körs säkert 30 rails tycker jag e j-t trist. Det är ungefär samma sak som att man skulle hoppa över tåg( jesper rönnbäck 4 år före tönten brad holmes!!!) i varje film. tycker i allmänhet att filmerna är rätt tjatiga, jag ser hellre 25 olika trick än samma trick i fem olika vinklar av fem olika åkare. tänker framföralllt på vinnie dorions del i ski movie, han gör säkert 20 hopp men det är i princip bara tre trick; 180 mutegrab, 720 tailgrab och underflip lou kang. den filmen kunde dom gjort hälften så lång, då hade den blivit helgrym, med ett fruktansvärt tempo, som den är nu hoppar minst tre pers över tåget och alla gör rodeos och 180 mutes, man tycker inte det är så jävla häftigt längre. sen tycker jag att dom inte borde köra så mycket i slow motion, det ser ju mö coolare ut med fart. och när dom kör åkningen i sm blir jag förbannad, då går ju halva poängen bort. sen behöver dom ju inte köra i puder ALLTID heller. TGR verkar ha hittat på en massa coola saker i S2C och MSp i ski movie 2 också. Tycker det är synd att skate, in-line, jibbskidåkning och liknande sporter härmar varandra så mycket istället för att fokusera på det som gör sporten vad den är. tycker tex att grabs på in-lines ser rätt töntigt ut, men det är ju bara vad jag tycker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
tjatiga filmer och för mycket rails
Tillbaka
Topp