tjatiga filmer och för mycket rails

fakiedropdude

Ny medlem
tjatiga filmer och för mycket rails
Visst, när JP Auclair slidar ett rail över en bro på 20m så blir man väldigt impad och visst tyckte jag det var fräckt första gången jag såg någon åka på ett. Men att det i varje film körs säkert 30 rails tycker jag e j-t trist. Det är ungefär samma sak som att man skulle hoppa över tåg( jesper rönnbäck 4 år före tönten brad holmes!!!) i varje film.
tycker i allmänhet att filmerna är rätt tjatiga, jag ser hellre 25 olika trick än samma trick i fem olika vinklar av fem olika åkare. tänker framföralllt på vinnie dorions del i ski movie, han gör säkert 20 hopp men det är i princip bara tre trick; 180 mutegrab, 720 tailgrab och underflip lou kang. den filmen kunde dom gjort hälften så lång, då hade den blivit helgrym, med ett fruktansvärt tempo, som den är nu hoppar minst tre pers över tåget och alla gör rodeos och 180 mutes, man tycker inte det är så jävla häftigt längre.
sen tycker jag att dom inte borde köra så mycket i slow motion, det ser ju mö coolare ut med fart. och när dom kör åkningen i sm blir jag förbannad, då går ju halva poängen bort. sen behöver dom ju inte köra i puder ALLTID heller.

TGR verkar ha hittat på en massa coola saker i S2C och MSp i ski movie 2 också.

Tycker det är synd att skate, in-line, jibbskidåkning och liknande sporter härmar varandra så mycket istället för att fokusera på det som gör sporten vad den är. tycker tex att grabs på in-lines ser rätt töntigt ut, men det är ju bara vad jag tycker.

Tillbaka
Topp