Vad är det för forskning du har bedrivigt bara nyfiken.JOH4N sa:tjeena alla jibbare o andra sköna sliders
undrar hur de är mellan våra kvinnor o män i åkningen ^^
finns de seriösa tävlingar där både tjejer och killar tävlar.
Och jag har ju sett endel "brudar på bräda" men inte alls många i parken, hur är de med er finns de nåra som har lite grymt ös i sig? Jag antar efter min forsking att killar har gått in för denna sporten mer en tjejer men är de någon som vet vad mycket som skiljer åt och hår många fler elit åkare är killar?
tackar tackar för alla de svar ja får// Gnäggiz
Vad förväntar du dig? Det finns fler manliga åkare, snittet är bättre och de har HÖR OCH HÄPNA kommit på fler trick också. Vad menar du egentligen? ^^JOH4N sa:hahaha tackar, det var ett ytterat grymt material att ta med i min forskning
Jo själva meningen är att få ut vilket av könen som har majoriteten i just snowoardåkning om det är en kille eller tjej som har den grymaste åkstilen är som leder toppklassen eller är bäst på ett grymt trick eller kommit på ett eget osv..
Som här visar du en mycket ung mycket skicklig åkare som är i detta fall en tjej, alltså så ser vi kanske den yngsta skickligaste åkaren och det är en tjej.
det är just sånna saker jag vill ha svar på och säkerligen annat som hör till
tack tack för just ditt svar! :D // Gnäggiz!
Nej JOH4N det är ingen statistiskt säkerställd undersökning Setermaan har gjort utan han och de flesta andra på freeride (skulle jag tro) har samma uppfattning och de har antagligen fått den från egen erfarenhet.JOH4N sa:Är du 100 %ig på att det finns det? har du bevis på de? =P har du varit i alla "snowboard aktiva" länder och undersökt det?Setermaan sa:Vad förväntar du dig? Det finns fler manliga åkare, snittet är bättre och de har HÖR OCH HÄPNA kommit på fler trick också. Vad menar du egentligen? ^^
Är du 100 %ig på att det är så? Har du bevis på de? Har du varit i alla "snowboardaktiva" länder och undersökt det?...eller har du tittat på ETT youtube-klipp?JOH4N sa:Som här visar du en mycket ung mycket skicklig åkare som är i detta fall en tjej, alltså så ser vi kanske den yngsta skickligaste åkaren och det är en tjej.