Tjej söker boende/roomies under vintersäsongen 13/14

usandstrom

Ny medlem
Hej!
Jag kommer med högst sannolikhet att jobba i Åre alternativt Björnen under vintersäsongen och söker någon/några att dela tak med under ett par månader. Kille eller tjej spelar absolut ingen roll men gärna någon som själv jobbar som säsongare.

Mitt namn är Ulrika Sandström bor för tillfället i Umeå och fyller 20 till hösten. Mitt största intresse är skateboard och det lägger jag den mesta lediga tid på. Under vintertid är det snowboard som gäller.
Lättsam och lugn på vardagarna men festar gärna till på helgerna om tillfälle ges hehe:) rökfri och halvt djurfri. Har djur här i Umeå men dom får stanna hos modern min.

Har du ett boende åt mig eller några funderingar så släng iväg ett pm så ska jag besvara dina frågor/Ullis

Hej jag har meddelat dig på fb igen så du har nog ett nytt meddelande i övrigt mappen.

Hej!

Jag är en tjej på 21 från Linköping som också är sugen på att dra mig uppåt i vinter och söker då också några att dela boende med! Är en riktig idrottstjej och älskar en fartfylld vardag (lika mycket som jag ibland älskar en hemmakväll i soffan ;)) Är också en lugn och väldigt social person som tycker om att möta nya människor! Arbetar för närvarande i en ICA butik men är som sagt sugen på lite äventyr!

Har du fått veta någonting nytt/fått tag på något ännu? :)

Mvh Lisa

Tillbaka
Topp