Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockbalkarna och skidåkaren
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 973533" data-attributes="member: 45951"><p>Limegreen:</p><p>Jag satt och lurade på hur fan jag skulle bemöta det där - tills du skrev: "det går att ändra sig - om man vill."</p><p></p><p>Det är väl just det jga surar lite på. Korrelationen övervikt och att äta dåligt och inte röra på sig är ingen nyhet. Och ja, absolut kan en övervikt bero på en mängd olika saker. Det var därför jag, väldigt enkelriktat, avgränsade mig i min text ovan.</p><p></p><p>Vad gäller någon sorts militärtjänst, avböjer jag att kommentera. Då jag inte har någon erfarenhet kring det hela. Jag var inte ens och mönstrade. Då det troligtvis vore väldigt ofördelaktigt för mig och min stora käft att vistas i närheten av andra människor med skjutvapen. I skogen. Jag tyckte dock "Generation Kill" var en fantastisk serie och blev sugen på att gå med i USMC efter att ha sett den. Skönt att den svenska armén fungerade.</p><p></p><p>Vad gäller politik - är du galen? Politiker är för demokratin vad Tilde De Paula är för morgonsoffan, eller vad mäklare är för bostadsmarknaden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 973533, member: 45951"] Limegreen: Jag satt och lurade på hur fan jag skulle bemöta det där - tills du skrev: "det går att ändra sig - om man vill." Det är väl just det jga surar lite på. Korrelationen övervikt och att äta dåligt och inte röra på sig är ingen nyhet. Och ja, absolut kan en övervikt bero på en mängd olika saker. Det var därför jag, väldigt enkelriktat, avgränsade mig i min text ovan. Vad gäller någon sorts militärtjänst, avböjer jag att kommentera. Då jag inte har någon erfarenhet kring det hela. Jag var inte ens och mönstrade. Då det troligtvis vore väldigt ofördelaktigt för mig och min stora käft att vistas i närheten av andra människor med skjutvapen. I skogen. Jag tyckte dock "Generation Kill" var en fantastisk serie och blev sugen på att gå med i USMC efter att ha sett den. Skönt att den svenska armén fungerade. Vad gäller politik - är du galen? Politiker är för demokratin vad Tilde De Paula är för morgonsoffan, eller vad mäklare är för bostadsmarknaden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockbalkarna och skidåkaren
Tillbaka
Topp