Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockbalkarna och skidåkaren
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 973615"><p>@ Jibberisch</p><p>tilde de paula tror jag har en viktig roll för samhället ur ett välmående-perspektiv. som gammal slitz-utvikerska är hon ett helt ok föremål att börja dagen till. först stärker man sin kropp 30 min när dagen gryr, därefter mixar man en juice av färsk frukt+råa ägg å sveper i sig. när jingeln till nyhetsmorgon drar igång sitter man i soffan med mysbyxorna i knävecken, alt. sätter på ljudlöst å brassar igång lite gammal smooth soul på stereon. men vissa dagar känner man den där längtan efter en mogen å frodig kvinna i moders-ålder som bär doften av nybakade kanelbullar. då går det även bra att vänta till efter tio med malou von sivers - att jobba igenom grenverket till. 2-17 min senare är man fit-for-fight å kan ta sig ann dagen med ro i kroppen. bara ett tips.</p><p></p><p>@ snorkel</p><p>att flyga är ett ypperligt tillfälle till att rycka me en fibba i handbagaget å barrikadera muggen för lite egenvård. dock bör man ha en känsla för passagerarnas toalett-vanor så att man inte blir störd av trampande fötter och suckande själar i kö utanför. när man känner sig klar kan man med ett gott samvete luta sig tillbaka nöjd i flygstolen, spilla upp en whiskey å cola å njuta av färden - in the skies.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 973615"] @ Jibberisch tilde de paula tror jag har en viktig roll för samhället ur ett välmående-perspektiv. som gammal slitz-utvikerska är hon ett helt ok föremål att börja dagen till. först stärker man sin kropp 30 min när dagen gryr, därefter mixar man en juice av färsk frukt+råa ägg å sveper i sig. när jingeln till nyhetsmorgon drar igång sitter man i soffan med mysbyxorna i knävecken, alt. sätter på ljudlöst å brassar igång lite gammal smooth soul på stereon. men vissa dagar känner man den där längtan efter en mogen å frodig kvinna i moders-ålder som bär doften av nybakade kanelbullar. då går det även bra att vänta till efter tio med malou von sivers - att jobba igenom grenverket till. 2-17 min senare är man fit-for-fight å kan ta sig ann dagen med ro i kroppen. bara ett tips. @ snorkel att flyga är ett ypperligt tillfälle till att rycka me en fibba i handbagaget å barrikadera muggen för lite egenvård. dock bör man ha en känsla för passagerarnas toalett-vanor så att man inte blir störd av trampande fötter och suckande själar i kö utanför. när man känner sig klar kan man med ett gott samvete luta sig tillbaka nöjd i flygstolen, spilla upp en whiskey å cola å njuta av färden - in the skies. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockbalkarna och skidåkaren
Tillbaka
Topp