Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockbalkarna och skidåkaren
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GALSAC" data-source="post: 974247" data-attributes="member: 103064"><p>Hur svårt kan det vara egentligen. De flesta som är överviktiga äter säkerligen helt ok bortsett från allt skit de proppar i sig däremellan. Det är inte konstigt att man blir överviktig om man äter kakor, glass, godis och chips mellan måltiderna. </p><p>Att dessutom proppa i sig det här när man sitter helt still för övrigt gör inte saken bättre. </p><p>Själv håller jag på att gå ner fr 86 till 78. Under 6 veckor har jag tappat stadiga 0,5 kg i veckan enbart på att sluta med sötsaker under veckodagarna. Målet är som sagt runt 78 kg. Min längd är 170 cm. </p><p>Tanken är att fetter ska bort och istället ska det byggas muskler. Har hållt på med träning i flera år men det är först nu som jag bestämt mig för att flötet ska bort. Jag kan meddela att det inte är speciellt svårt heller...</p><p></p><p>A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GALSAC, post: 974247, member: 103064"] Hur svårt kan det vara egentligen. De flesta som är överviktiga äter säkerligen helt ok bortsett från allt skit de proppar i sig däremellan. Det är inte konstigt att man blir överviktig om man äter kakor, glass, godis och chips mellan måltiderna. Att dessutom proppa i sig det här när man sitter helt still för övrigt gör inte saken bättre. Själv håller jag på att gå ner fr 86 till 78. Under 6 veckor har jag tappat stadiga 0,5 kg i veckan enbart på att sluta med sötsaker under veckodagarna. Målet är som sagt runt 78 kg. Min längd är 170 cm. Tanken är att fetter ska bort och istället ska det byggas muskler. Har hållt på med träning i flera år men det är först nu som jag bestämt mig för att flötet ska bort. Jag kan meddela att det inte är speciellt svårt heller... A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Tjockbalkarna och skidåkaren
Tillbaka
Topp