Tolkning ?

• Trådstartare Trådstartare Guest
  • Start datum Start datum
G

Guest

Guest
Tolkning ?
-Hur fan ska vi ta det här?
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,61504363_852__,00.html
Rikslikare från systrar och bröder på framsidan?

Kommer JCM, Hawk o AnnikaPannika mfl att slå an tonen för våra outfits?
Blir det kebab och pommesanpassade fartdräkter. Eller satsar ni på bönor, linser och korngryn?

En statskupp för att blåsa liv i landets tekoindustri?
Slut med import av billiga fjärran öster klothings?

Å va faaan vet en Götlaburgare om min ädla lekamens konstruktion?
All heder te Gbg, men jag vägrar bestämt att ikläda mig fartdräkt måttsydd a la Avenyn!!!

...förvirrad, desorienterad men välbyggd Västmanlänning inavlad via Värmland och Hälsingland....

Arc T

Tolkning ?
Arc, jag delar din förundran minst sagt.
Som glad varvsarbetare i GAIS hemstad, precis som HitMe och Hawk så blir jag perplex. Och ni Freerideanhängare kan ju räkna ut resten själv. Va? Oss som rikslikare? Mkt nakenbrottning och så som standardmått för svensken.

Vad gäller fartdräkten är det nog det minsta du ska oroa dig över Arc. Det mest spännande blir väl när vi tar fram kejsarens nya Sverigedräkt som sedermera skall användas som uniform ALLTID av alla svenskar. Då är det dags att börja oroa sig.

Sven-Erik Hänel på IFP Research bör kanske se över sin situation litegranna kanze...

Tolkning ?
Rikslikare som kallar kokosbollar för munkar och heter Glenn!? Verkar ju inte riktigt klokt.

Du kan vara lugn Arc, jag bidrar med de perfekta måtten för fartdräkter och frånvaro av brottarkläder då även jag härstammar från alla hjältars ursprung – Västmanland!

/ Hawk

Tillbaka
Topp