Carl-Oskar
Medlem
Tom wallich X-games slopestyle vinnare!
Tom Wallich X-games slopestyle vinnare! Bobby Brown tvåa. Fett!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tror de var för casabon? därav skällandet, "b-dog"Teufel sa:Wallisch kör så mycket härligare än Brown. VArför ogillar man brown så mycket? Känner någon mer som jag?
Tyckte Henke körde bra! Var första åket han gjorde för CR? Eller vad sa han? woff!
Såklart det var.. tack för snabbt svar.Aspebo sa:tror de var för casabon? därav skällandet, "b-dog"Teufel sa:Wallisch kör så mycket härligare än Brown. VArför ogillar man brown så mycket? Känner någon mer som jag?
Tyckte Henke körde bra! Var första åket han gjorde för CR? Eller vad sa han? woff!
verkligen inge fel på deras åkning, de e ju huuuur grymma som helst men de har liksom ingen personlig stil, tycker jag iaf..Rogby sa:det är nåt som man bara ogillar med Brown, Hatviet och Ambuhl, vet inte vad...
Tycker ändå Hatveit är härlig.. gillar honom mer än tj i alla fall. Han visar sin glädje så ordentligt när han är nöjd med något!A_DeGeer sa:verkligen inge fel på deras åkning, de e ju huuuur grymma som helst men de har liksom ingen personlig stil, tycker jag iaf..Rogby sa:det är nåt som man bara ogillar med Brown, Hatviet och Ambuhl, vet inte vad...
Måste hålla med, känns som Håtveit alltid är glad!Teufel sa:Tycker ändå Hatveit är härlig.. gillar honom mer än tj i alla fall. Han visar sin glädje så ordentligt när han är nöjd med något!A_DeGeer sa:verkligen inge fel på deras åkning, de e ju huuuur grymma som helst men de har liksom ingen personlig stil, tycker jag iaf..Rogby sa:det är nåt som man bara ogillar med Brown, Hatviet och Ambuhl, vet inte vad...
Freeride har ju hela saändingen om du går in på deras senaste artikel om det.fredrisch sa:Måste hålla med, känns som Håtveit alltid är glad!Teufel sa:Tycker ändå Hatveit är härlig.. gillar honom mer än tj i alla fall. Han visar sin glädje så ordentligt när han är nöjd med något!A_DeGeer sa:verkligen inge fel på deras åkning, de e ju huuuur grymma som helst men de har liksom ingen personlig stil, tycker jag iaf..
BTW, hittar inte henkes åk, någon som kan länka?
it's not all about the doubles...palmdal sa:va hände med att tj körde 3 dubbels i sitt åk, han borde ha kommit högre?