Tom wallich X-games slopestyle vinnare!

synd att mongofreeride laggade sönder när wallisch, brown, håtveit och wells skulle köra :(

Wallisch kör så mycket härligare än Brown. VArför ogillar man brown så mycket? Känner någon mer som jag?

Tyckte Henke körde bra! Var första åket han gjorde för CR? Eller vad sa han? woff!

Teufel sa:
Wallisch kör så mycket härligare än Brown. VArför ogillar man brown så mycket? Känner någon mer som jag?

Tyckte Henke körde bra! Var första åket han gjorde för CR? Eller vad sa han? woff!
tror de var för casabon? därav skällandet, "b-dog"

A_DeGeer sa:
Rogby sa:
det är nåt som man bara ogillar med Brown, Hatviet och Ambuhl, vet inte vad...
verkligen inge fel på deras åkning, de e ju huuuur grymma som helst men de har liksom ingen personlig stil, tycker jag iaf..
Tycker ändå Hatveit är härlig.. gillar honom mer än tj i alla fall. Han visar sin glädje så ordentligt när han är nöjd med något!

bobby brown hade bästa åket enligt mig, så jävla bra alla trick satt asså, stört. Wallisch åk var veeerkligen inte att klaga på men jag har tröttnat lite på honom :p - fortfarande en av dom bästa skidåkarna.

Det är ju tack vare wallisch stompade landningar han tar det.. Men Brown hade lika väl kunnat vunnit.. de så man på deltagarna när d väntade på resultatet!

Men jag tycker brown är okarismatisk så inget mot mig att dommarna tyckte wallisch åk var bättre..

Ville dock se mer rails på banan...

Teufel sa:
A_DeGeer sa:
Rogby sa:
det är nåt som man bara ogillar med Brown, Hatviet och Ambuhl, vet inte vad...
verkligen inge fel på deras åkning, de e ju huuuur grymma som helst men de har liksom ingen personlig stil, tycker jag iaf..
Tycker ändå Hatveit är härlig.. gillar honom mer än tj i alla fall. Han visar sin glädje så ordentligt när han är nöjd med något!
Måste hålla med, känns som Håtveit alltid är glad!

BTW, hittar inte henkes åk, någon som kan länka?

Senast ändrad:
Föresten.. Såg reprisen nu..

Wells och hatveit blir ju ordentligt förvånade över att inte brown plockar hem det.. Wells säger ju att det inte borde vara så svårt att skriva 98..

Tycker ändå mer om wallisch. 5 gången jag säger det jag vet.

fredrisch sa:
Teufel sa:
A_DeGeer sa:
Måste hålla med, känns som Håtveit alltid är glad!

BTW, hittar inte henkes åk, någon som kan länka?
Freeride har ju hela saändingen om du går in på deras senaste artikel om det.

Många som klagar på Brown, tycker inte alls det är nåt fel på hans stil. Själv tycker jag han är riktigt skön och sjukt säker på de han gör.

Alex Schlopy frist run= Skiponografi, tycker personligen grabben har sjuk stil.
Tycker även att Andreas Håtveit första åk är perfekt, inte lika tekniskt svårt åk som en del andra dock.

Det som förvånar mig mest är att TJ inte vann på sitt sista åk, det åket var helt insane... men att T-Wall är värd en plats på pallen för sin fenomenala åkning råder det ingen tvivel om.

Ps. Henriks double! SAY WHAT? Ds.

Tillbaka
Topp