O-fransson
Ny medlem
Tom Wallisch
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Flo-Rida - Act Like You Knowmart1n sa:någon som vet vad låten heter? SKRIV I GÄSTBOKEN tack![]()
när folk? Konstigt nog är det nästan bara wallisch, hans polare, harlaut o hans polare som gör så, typ. Och självklart wannabe wallisch och harlaut.Jontex sa:jag hatar verkligen när folk ska flaxa runt med armarna helatiden..............
lätt ja vill va wallisch lr harlaut, det är mina förebilder!kujanpaa sa:när folk? Konstigt nog är det nästan bara wallisch, hans polare, harlaut o hans polare som gör så, typ. Och självklart wannabe wallisch och harlaut.Jontex sa:jag hatar verkligen när folk ska flaxa runt med armarna helatiden..............
WORD!superunknown sa:tom wallisch är dålig
Jag tycker jag ser folk överallt på freeride som flaxar runt med armarna, men det kasnke bara är jag...kujanpaa sa:när folk? Konstigt nog är det nästan bara wallisch, hans polare, harlaut o hans polare som gör så, typ. Och självklart wannabe wallisch och harlaut.Jontex sa:jag hatar verkligen när folk ska flaxa runt med armarna helatiden..............
Ja, dom har varit uppe förut.Setermaan sa:"Amatörfilmer- Annat"
Ganska säker på att både hans del och hela editen är postad här förut.
Vafan spelar det för roll? fortfarande sjuukt bra eller hur?mWiklund sa:sjukt gammal, det är hans del i "a little crappy hood edit"
Fortfarande en sjuk besvikelse när folk lägger upp gammalt material.fredrisch sa:Vafan spelar det för roll? fortfarande sjuukt bra eller hur?mWiklund sa:sjukt gammal, det är hans del i "a little crappy hood edit"
Hahaha skojar du med mig? klart att färskheten har med saken att göra.fredrisch sa:Vafan spelar det för roll? fortfarande sjuukt bra eller hur?mWiklund sa:sjukt gammal, det är hans del i "a little crappy hood edit"
ja, den är sjukt bra men om alla fortsätter att lägga upp den så de nog ganska uttjatad direkt...fredrisch sa:Vafan spelar det för roll? fortfarande sjuukt bra eller hur?mWiklund sa:sjukt gammal, det är hans del i "a little crappy hood edit"
Det var inte det jag ifrågasatte eller hur?mWiklund sa:ja, den är sjukt bra men om alla fortsätter att lägga upp den så de nog ganska uttjatad direkt...fredrisch sa:Vafan spelar det för roll? fortfarande sjuukt bra eller hur?mWiklund sa:sjukt gammal, det är hans del i "a little crappy hood edit"