Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Topptur med Atris, vilken bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oskar w" data-source="post: 1228246" data-attributes="member: 170784"><p>Åker just nu på shiften och den krånglar lite smått då och då vilket är lite störigt, hade valt marker bindningen ist. När de kommer till valet mellan 12 respektive 16 så tycker jag garanterat du ska köra på 12an. Har två kompisar varav ena har 16 och den andre 12an och så länge du inte har tänkt spänna biningen över 12 så har jag inte märkt någon skillnad på dom när jag testat deras skidor. Tycker 16 är lite väll tung och klumpig och värkar vara hemsk att tura med, passar väll om man åker super aggressivt men tror absolut 12an räker för de med ändå! Kan du inte välja så är 12an billigare dessutom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oskar w, post: 1228246, member: 170784"] Åker just nu på shiften och den krånglar lite smått då och då vilket är lite störigt, hade valt marker bindningen ist. När de kommer till valet mellan 12 respektive 16 så tycker jag garanterat du ska köra på 12an. Har två kompisar varav ena har 16 och den andre 12an och så länge du inte har tänkt spänna biningen över 12 så har jag inte märkt någon skillnad på dom när jag testat deras skidor. Tycker 16 är lite väll tung och klumpig och värkar vara hemsk att tura med, passar väll om man åker super aggressivt men tror absolut 12an räker för de med ändå! Kan du inte välja så är 12an billigare dessutom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Topptur med Atris, vilken bindning?
Tillbaka
Topp