Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Topptur med studenekonomi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="moneysister" data-source="post: 1142557" data-attributes="member: 114714"><p>Nästa gång du ska åka skidor packar du med hudarna och något att käka och rekar en repa som känns säker, förslagsvis utan oväntade drops och i en lavinsäker lutning. Sen är det bara att huda uppför (obs kolla gärna nån på yoututbe efter nån teknikfilm, så du inte försöker klampa rätt uppåt när det lutar på). När du tröttnat eller kommit till målet är det dags att stanna för att beundra naturen (gärna i sällskap av en trevlig person och med en kaffetermos) och därefter dra av hudarna (även här kan du säkert hitta någon instruktionsfilm för hur du bör huda på och av, kan vara lite knivigt i lössnö och hård vind som nybörjare). Sedan är det bara att åka nedför.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="moneysister, post: 1142557, member: 114714"] Nästa gång du ska åka skidor packar du med hudarna och något att käka och rekar en repa som känns säker, förslagsvis utan oväntade drops och i en lavinsäker lutning. Sen är det bara att huda uppför (obs kolla gärna nån på yoututbe efter nån teknikfilm, så du inte försöker klampa rätt uppåt när det lutar på). När du tröttnat eller kommit till målet är det dags att stanna för att beundra naturen (gärna i sällskap av en trevlig person och med en kaffetermos) och därefter dra av hudarna (även här kan du säkert hitta någon instruktionsfilm för hur du bör huda på och av, kan vara lite knivigt i lössnö och hård vind som nybörjare). Sedan är det bara att åka nedför. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Topptur med studenekonomi
Tillbaka
Topp