Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Topptursbindning: nya Marker Cruise och SkiTrab?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1292816" data-attributes="member: 101904"><p>Tycker den lägger sig fint i Markers utbud mellan alpinist och kingpin. Häl som kan flexa lite, ställbar utlösning både i sidled och uppåt och markers fungerar väl numera helt okay? Vikten är väl i alla fall bättre än dynafits rotation.</p><p></p><p>Svårt att se om man står med hälen på plattan bak dock, det tycker jag gör mycket för åkkänslan. Min atk-platta kan man justera höjden på och det behövs, turpjäxorna verkar variera en del i tjocklek.</p><p></p><p>Prismässigt önskar man väl alltid att allt vore billigare :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1292816, member: 101904"] Tycker den lägger sig fint i Markers utbud mellan alpinist och kingpin. Häl som kan flexa lite, ställbar utlösning både i sidled och uppåt och markers fungerar väl numera helt okay? Vikten är väl i alla fall bättre än dynafits rotation. Svårt att se om man står med hälen på plattan bak dock, det tycker jag gör mycket för åkkänslan. Min atk-platta kan man justera höjden på och det behövs, turpjäxorna verkar variera en del i tjocklek. Prismässigt önskar man väl alltid att allt vore billigare :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Topptursbindning: nya Marker Cruise och SkiTrab?
Tillbaka
Topp