Torka mina Pjäxor?

kalle188

Ny medlem
Torka mina Pjäxor?
Varje dag när jag har åkt skidor för att troka inneskon så tar jag alltid utden från pjäxan. Finns det verkligen inte något smidigare sätt att få den torr typ någon machine eller så?
Och fungerar det?

Torka mina Pjäxor?
ja visst finn det det! kolla hos välsorterade skidbutiker.
finna flera varianter, med fläktar o grejjer! funkar bra tycker jag! pjäxorna är torra dagen efter och du förlänger livslängden på dom

Torka mina Pjäxor?
Här handlar det inte om att vara först som alla småkids tror, det handlar om att ge bäst info., länk osv. Och där vann jag!

Torka mina Pjäxor?
Fördelen med att rycka ur innnerskon är ju att det även torkar upp i sulan där det brukar bli kondens som efter ett tag börjar lukta surt. Men det är ju jobbigt förstås. /Erics pappa.

Torka mina Pjäxor?
Skidtorkar (fläktdrivna med låg temperatur, såsom nämnda ovan i denna tråd) fungerar verkligen fullständigt lysande. Min pjäxor har alltid stunkit (stinka-stank-stunkit?) as efter max fem användningar, oberoende om jag tog ur innerskon eller ej. Men sedan jag köpte en pjäxtork har jag inte detta problem längre. Faktum är att det fortfarande luktar nytt om innerskorna efter ca 150 skiddagar utspridda på fyra säsonger. 500 spänn (eller vad de kan kosta nuförtiden) kan låta mycket, men är i själva verket rena rean.

MVH
Daniel

Tillbaka
Topp