Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
TR Tete d'Aval S Vallée de l'Arc (Vanoise)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrtur" data-source="post: 325331" data-attributes="member: 45343"><p>FF, det var vårt första besök där och vi tog den kortaste och den enklaste för att se hur området är. </p><p></p><p>Turen var på 300 meter och blev 12 replängder totalt om jag inte minns fel. Men de intressanta turerna är mellan 500-600 m där nog en intressant måttstock bör vara Ranxerox om man vill ha ett kvitto på om man är duktigt och uthållig på att klättra långturer? </p><p></p><p>Visserligen är den bultad men drygt 20 replängder där ingen in pincip går under F6a, hela tiden mellan F6a-F6b tillsammans med några svårare varianter. Får man ihop turen i fristil och på en dag är man duktig enligt min personliga åsikt.</p><p></p><p>- Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrtur, post: 325331, member: 45343"] FF, det var vårt första besök där och vi tog den kortaste och den enklaste för att se hur området är. Turen var på 300 meter och blev 12 replängder totalt om jag inte minns fel. Men de intressanta turerna är mellan 500-600 m där nog en intressant måttstock bör vara Ranxerox om man vill ha ett kvitto på om man är duktigt och uthållig på att klättra långturer? Visserligen är den bultad men drygt 20 replängder där ingen in pincip går under F6a, hela tiden mellan F6a-F6b tillsammans med några svårare varianter. Får man ihop turen i fristil och på en dag är man duktig enligt min personliga åsikt. - Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
TR Tete d'Aval S Vallée de l'Arc (Vanoise)
Tillbaka
Topp