Tråden för saker vi lärt oss idag.

• Trådstartare Trådstartare GNU
  • Start datum Start datum
Att en halvtaskig säsong följs upp av en katastrofal. Ah well, bättre än att göra något annat

att tjejerna bredvid mig på caféet tyckte att analsex "gör så brutalt fakking ont jag doog asså"

LoBoMan sa:
I veckan har jag lärt mig något jag misstänkt länge. Det spelar ingen roll hur strukturerad och planerad man är, det skiter sig ändå...
Tänk inte för mycket, för det blir sällan som man tänkt sig! ;d

Jag har än en gång lärt mig att viljan är den mest oslagbara känslan man har.

...att det finns vissa nationaliteter som hörs absolut mest, och över alla andras tjatter, i 100+ pers kabinbanor.

idag har jag lärt mig att man missar all skidåkning och sol om man snoozar! :(

Det jag lärt mig är att inte köpa reservdelar på Saab, åk till biltema och spara ungefär 1500!

att det fortfarande är sjukt kul att åka stjärtlapp, speciellt tåg. Det är också underskattat med fernet och att dricka stövel. Åre är king men inte utanför pisten (denna vinter)

att min polare (enligt egen utsago) "gets more ass than a toilet seat"

lärt mig att man kan packa på en bagge med alpinutstyr till 25.000kr bara för att dom kommer från västkanten av oslo.

Idag har jag lärt mig att det inte är värt att facerapea Albin via hans telefon, då han får utbrott och tar sönder ens ytterdörr.

larde mig att drinking, smoking and driving all at once, with no license, registration or insurance, with one brakelight broken, from pasadena to L.A, TWICE in one night, slutar with fet kattastrof! lol

Senast ändrad:
Senast ändrad:
idag har jag lärtmig att det blir svårare och svårare att vakna ju senare man är vaken! :/

lärt mig att ett riktigt bar fight är en stämningshöjare utan dess like!

Att även varm temperatur vintertid kan bidra med något bra efter att mycket härlig snömängd minskat drastiskt som sedan fryst igen. Nu är det skare på snön och det innebär att jag kan åka längdskidor på fälten och glida fram utan att slippa sjunka ner några dm som jag behövde innan töandet.

Och preparerade spår åker jag inte för de är inget spännande.

Idag har jag lärt mig att belagen lossnar om man står på skidspetsarna, och att man själv kan bränna sig om man "leker med elden".

Idag har jag lärt mig varför det heter 40-årsfest. Det har egentligen ingenting med åldern på personen ifråga att göra. Näe, det kommer sig av att det tar 40 år att återhämta sig.

Jag har lärt mig att man ska kolla så väckarklockan går rätt innan man somnar. Ouppfostrade barn kan lätt ställa fram den en timme...

Att i-landsprioriteringar ger en sjuk ångest, men att se Foo Fighters igen nog är mer värt än att åka på festival. Boomshackalack jatack!

Tillbaka
Topp