Trailer Till Kommande Film.

ezikel

Ny medlem
Hej alla skid- och snowboardåkare!
Förra våren var jag uppe i Åre och filmade, under tre dagar, jibbare från hela norden. På hösten hade jag i skolan som projektarbete att redigera alltihop.

Filmen är nu klar sedan ett tag tillbaka men har ännu inte släppts. Så, nu har jag iallfall fixat upp trailern på en 10 mbits ftp(inte de bästa jag vet). Nu vill jag gärna veta vad ni tycker om denna ganska korta trailer.

LÄNK: http://www.faceandbody.nu/freeride_trailer-by-marcus.mov

OBS! Filmen kan ta ett tag att laddas, var tålmodiga =) Filformatet är .mov. Dvs ni måste ha quicktime för att kunna se på den.

MVH
Marcus Szabo

ser riktigt bra ut! en aning rörigt men det e ju bara en trailer så de ska väl vara så. ser fram emot å se hela filmen.

Filmen beräknas komma till nästa vecka, jag postar en ny tråd då =)

Grejen är bara att jag inte har fått nån vidare kvalitet på slutrenderingen av hela filmen. Tror det beror på att den har blivit överförd så många gånger mellan dator och kameror.

högerklicka på länken o välj "spara mål som..." så tankar du den till datorn ist för att vänta på att ladda klart de´n :)

"spara länk som"

eller "spara mål som" kanske det heter i ie..

dock fungerade det inte ett dugg bättre för det, inte för mig iaf.

EDIT: too slow

EDIT 2: fungerar med vlc player

ser grymt ut, cread för det...
är riktigt sugen på filem så glöm inte att länka den sen, eller vart man kan få tag på den!

Nice! Ser lovande ut.

Kommer du att sälja filmen, eller kommer den vara free for download? Samt tillåten att sprida vidare?

//Jonas

J-hunden, filmen kommer vara tillgänglig på våran media community www.chillside.org. Jag kommer nog inte kunna länka direkt till downloaden utan ni får regga er (gratis!) Därefter kan ni tanka så fort den kommer ut. Ni kommer hitta den under "projekt" på hemsidan.

När det gäller spridningen så är det inget jag kan ha kontroll över :P

Fan vad härlig trailer. GO CHILLSIDE ! najs gjort ezikel ! en fråga bara: hur får du ihop åkare osv ? och står du själv för kostnaderna ? en annan sak: "sking" stavas väll "skiing" ? aja skit samma :)

Det ser väldigt bra ut:) Jag såg mig själv i andra klippet:P plus min kompis när han hoppar för kort på en switch 540 i det stora:P

Men det är väldigt bra redigerat. kör hårt:P

Tillbaka
Topp