Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Träna parkåkning i Stockholm på sommaren?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JonteHenriksen" data-source="post: 1146223" data-attributes="member: 167871"><p>Hej!</p><p></p><p>Nu är det så att jag vill steppa upp gamet lite i parkåkning och tänkte börja öva back/frontflips och roteringar under sommaren inför nästa skidsäsong 2020. </p><p></p><p>Som rubriken lyder så undrar jag var man kan vända sig till i Stockholm för att träna med skidor? Allt från utomhusramper i till sjöss till foampits inomhus är av intresse. Någon som vet om någonting av detta finns i sthlm?</p><p></p><p>Och ni som varit på aktivitetscentren med trampolin mm i stockholm, vilket ställe är bäst att träna detta på?</p><p></p><p>Jag har fre-sön där jag kan hitta på saker på min fritid när jag jobbar. </p><p></p><p>Alla tips är välkomna!</p><p></p><p>Mvh en ivrig snöfantast med förkärlek till parkåkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JonteHenriksen, post: 1146223, member: 167871"] Hej! Nu är det så att jag vill steppa upp gamet lite i parkåkning och tänkte börja öva back/frontflips och roteringar under sommaren inför nästa skidsäsong 2020. Som rubriken lyder så undrar jag var man kan vända sig till i Stockholm för att träna med skidor? Allt från utomhusramper i till sjöss till foampits inomhus är av intresse. Någon som vet om någonting av detta finns i sthlm? Och ni som varit på aktivitetscentren med trampolin mm i stockholm, vilket ställe är bäst att träna detta på? Jag har fre-sön där jag kan hitta på saker på min fritid när jag jobbar. Alla tips är välkomna! Mvh en ivrig snöfantast med förkärlek till parkåkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Träna parkåkning i Stockholm på sommaren?
Tillbaka
Topp