Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciever/Lavinpaket - vilket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 1051635" data-attributes="member: 47541"><p>Tvärtom, det är inte mer avancerade funktioner man köper för pengarna utan mer användarvänlighet. Ju billigare transceiver desto mer krävs det att man tränar och övar med den. Om man inte åker så mycket eller vet med sig att man inte tränar så ofta som man borde så är det bäst att köpa de dyrare användarvänligare modellerna.</p><p></p><p>Jorå, visst ska vi endast åka en åt gången men ändå så hör vi regelbundet om olyckor med flera begravda...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 1051635, member: 47541"] Tvärtom, det är inte mer avancerade funktioner man köper för pengarna utan mer användarvänlighet. Ju billigare transceiver desto mer krävs det att man tränar och övar med den. Om man inte åker så mycket eller vet med sig att man inte tränar så ofta som man borde så är det bäst att köpa de dyrare användarvänligare modellerna. Jorå, visst ska vi endast åka en åt gången men ändå så hör vi regelbundet om olyckor med flera begravda... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciever/Lavinpaket - vilket?
Tillbaka
Topp