Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciever/Lavinpaket - vilket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 1051671" data-attributes="member: 47541"><p>[USER=15720]@Hawk100[/USER] Jag gillar att du är oense med mig. Det är så vi får igång diskussioner. Faktum är att det här var en trend bland transceivertillverkarna för några år sedan (när alla budgetmodeller poppade upp) men frågan är ju om den var så genomtänkt. Ta till exempel Pieps Freeride som skulle bli en folktransceiver till massorna men som var så svår att använda att ingen kunde hantera den. Det här är en fråga där många säkert tycker som du och jag tar gärna en fördjupande diskussion om transceivers användarvänlighet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 1051671, member: 47541"] [USER=15720]@Hawk100[/USER] Jag gillar att du är oense med mig. Det är så vi får igång diskussioner. Faktum är att det här var en trend bland transceivertillverkarna för några år sedan (när alla budgetmodeller poppade upp) men frågan är ju om den var så genomtänkt. Ta till exempel Pieps Freeride som skulle bli en folktransceiver till massorna men som var så svår att använda att ingen kunde hantera den. Det här är en fråga där många säkert tycker som du och jag tar gärna en fördjupande diskussion om transceivers användarvänlighet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciever/Lavinpaket - vilket?
Tillbaka
Topp