Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciever/Lavinpaket - vilket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1053481" data-attributes="member: 35223"><p>Kan du utveckla det där. </p><p></p><p>Om jag har förstått det rätt så är ju Pulsen innandöme annorlunda från Elelement dvs man har inte bara lagt en mjukvarubegränsning på Element. </p><p>Om Pulsen sätts i enklaste läget så är den lika simpel att använda som Element. </p><p></p><p>Detta resulterar ju i att Pulsen prestandamässigt är bättre än Elementen vilket också gör den enklare att hantera. Dvs man kan göra mer "fel" men ändå få ett gott resultat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1053481, member: 35223"] Kan du utveckla det där. Om jag har förstått det rätt så är ju Pulsen innandöme annorlunda från Elelement dvs man har inte bara lagt en mjukvarubegränsning på Element. Om Pulsen sätts i enklaste läget så är den lika simpel att använda som Element. Detta resulterar ju i att Pulsen prestandamässigt är bättre än Elementen vilket också gör den enklare att hantera. Dvs man kan göra mer "fel" men ändå få ett gott resultat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciever/Lavinpaket - vilket?
Tillbaka
Topp