Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciever/Lavinpaket - vilket?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1053486" data-attributes="member: 77701"><p>Tror</p><p> [USER=35223]@Piglet55[/USER] är inne på rätt spår, dvs basic-läget på Pulsen ger typ samma användargränssnitt som det på Element, så det ser likadant ut och beter sig likadant med den skillnaden att inuti Pulsen finns bättre manicker. (I brist på tekniska termer hoppas jag att "manick" är ett okej ordval.)</p><p></p><p>Samt att Pulsen även har avancerade funktioner för den som vill ha det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1053486, member: 77701"] Tror [USER=35223]@Piglet55[/USER] är inne på rätt spår, dvs basic-läget på Pulsen ger typ samma användargränssnitt som det på Element, så det ser likadant ut och beter sig likadant med den skillnaden att inuti Pulsen finns bättre manicker. (I brist på tekniska termer hoppas jag att "manick" är ett okej ordval.) Samt att Pulsen även har avancerade funktioner för den som vill ha det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Tranciever/Lavinpaket - vilket?
Tillbaka
Topp