Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Transceiver?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="QRikard" data-source="post: 517063" data-attributes="member: 92022"><p>Jag funderade lite på en pieps freeride i början, med målet att ha den i 1-2år och sen byta mot en bättre. Men efter att ha läst mer så är jag nu helt inställd på en barryvox pulse, så länge jag inte får någon anledning att tänka om helt. </p><p></p><p>ANG Stubai Tecblade Flex Schaufel. Den verkar bygga på samma tankesätt som Ortovox Professional Alu II Blue, skillnaden för mig är att jag hört och läst mer om ortovox modellen så jag går nog på den. Flera av kommentarerna jag läst har dock handlat om version I och inte II, men jag har hört gott om båda och jag har mycket svårt att tro att modell II skulle vara sämre. </p><p></p><p>Black Diamond Quickdraw Super Tour Probe 265 cm Det lutar mot att det blir en sådan också, för den är rätt populär och även om den är lite lång så borde det inte bli något större problem. </p><p></p><p></p><p>Nu ser inköpslistan ut så här:</p><p>Barryvox Pulse</p><p>Ortovox Professional Alu II Blue</p><p>Black Diamond Quickdraw Super Tour Probe 265 cm </p><p></p><p>Totalt 420 euro med frakt (15 euro) från S-C. </p><p>Finns det någon annan butik som har detta saker (eller motsvarande) till bättre pris eller är det S-C som gäller?</p><p></p><p>Tack för all hjälp // Rikard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="QRikard, post: 517063, member: 92022"] Jag funderade lite på en pieps freeride i början, med målet att ha den i 1-2år och sen byta mot en bättre. Men efter att ha läst mer så är jag nu helt inställd på en barryvox pulse, så länge jag inte får någon anledning att tänka om helt. ANG Stubai Tecblade Flex Schaufel. Den verkar bygga på samma tankesätt som Ortovox Professional Alu II Blue, skillnaden för mig är att jag hört och läst mer om ortovox modellen så jag går nog på den. Flera av kommentarerna jag läst har dock handlat om version I och inte II, men jag har hört gott om båda och jag har mycket svårt att tro att modell II skulle vara sämre. Black Diamond Quickdraw Super Tour Probe 265 cm Det lutar mot att det blir en sådan också, för den är rätt populär och även om den är lite lång så borde det inte bli något större problem. Nu ser inköpslistan ut så här: Barryvox Pulse Ortovox Professional Alu II Blue Black Diamond Quickdraw Super Tour Probe 265 cm Totalt 420 euro med frakt (15 euro) från S-C. Finns det någon annan butik som har detta saker (eller motsvarande) till bättre pris eller är det S-C som gäller? Tack för all hjälp // Rikard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Transceiver?
Tillbaka
Topp