Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ser att det går tåg regelbundet mellan Innsbruck och St Anton. Någon som tagit det? Behöver jag förboka något hemifrån eller kan jag lösa resorna på plats?
Där får jag spontant svara (gissa) att det troligen är enkelt. Jag inte flugit till Innsbruck utan bara åkt tåg därifrån men jag skulle gissa att det likt Salzburg bara är att gå ut från flygplatsen och fånga en buss till Hauptbahnhof.
Går stadsbussar från flygplatsen till centralen var 15:e minut (bussnr F), resan tar drygt en kvart. Flygplatsen ligger precis i utkanten av stan så i värsta fall kan man ta en taxi.
Ja. Men det var ett extremt undantag beroende på rejäl snökaos ( lavinfara för spåren på vissa sträckor medförde förseningar och fullsatta tåg ) Har åkt Innsbruck - St Anton/Langen am Arlberg t o r vid fler än 12 tillfällen och det har som regel varit gott om plats. SJ framstår som ett stort skämt jämfört med ÖBB - Ordnung!