Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer till Tignes mitt i veckan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmannen" data-source="post: 1289037" data-attributes="member: 35740"><p>Tignes har varit mitt Go-To ställe i många år, men på grund av diverse irrfärder i Schweiz har jag inter varit där på ganska många år nu. Tidigare har jag flugit till Geneve och åkt med Bens Bus, det har man kunnat göra när som helst i veckan, men nu när jag kollar på Bens finns det bara resor lördagar och söndagar. Dom vill inte bli kontaktade heller så så det är väl bara att försöka hitta något annat. Finns det något vettigt sätt att ta sig till Tignes på veckodagar? Taxi 17 mil är inte vettigt, i alla fall inte ekonomiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmannen, post: 1289037, member: 35740"] Tignes har varit mitt Go-To ställe i många år, men på grund av diverse irrfärder i Schweiz har jag inter varit där på ganska många år nu. Tidigare har jag flugit till Geneve och åkt med Bens Bus, det har man kunnat göra när som helst i veckan, men nu när jag kollar på Bens finns det bara resor lördagar och söndagar. Dom vill inte bli kontaktade heller så så det är väl bara att försöka hitta något annat. Finns det något vettigt sätt att ta sig till Tignes på veckodagar? Taxi 17 mil är inte vettigt, i alla fall inte ekonomiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Transfer till Tignes mitt i veckan?
Tillbaka
Topp