Transport från Trysil till Göteborg?

drakul

Ny medlem
Kanske fel forum men jag undrar lite om det är någon som vet hur man på bästa sätt tar sig från Trysil till Göteborg på en lördag-eftermiddag?
Ska nämligen till Trysil men behöver vara tillbaka i Göteborg senast tidigt tidigt söndag morgon.
Är det någon som åkt ifrån Trysil på en lördag med buss eller liknande och vet hur man gör detta på bästa sätt får gärna dela med sig, vart man åker ifrån osv.

Tjena

Skulle tro att det lättaste blir att ta Trysilekspressen (www.trysilekspressen.no) till Oslo Bussterminal och sen antingen buss (www.nettbuss.se eller www.swebusexpress.se) eller tåg (www.nsb.no) vidare till Göteborg.

haakan_e sa:
Tjena

Skulle tro att det lättaste blir att ta Trysilekspressen (www.trysilekspressen.no) till Oslo Bussterminal och sen antingen buss (www.nettbuss.se eller www.swebusexpress.se) eller tåg (www.nsb.no) vidare till Göteborg.
Tack för svaret! Har varit inne på detta, enda nackdelen är att bussen går 16.00 = missar halv skiddag. Samt att det blir väntetid på 3 timmar på Oslo busstation. Men detta verkar vara enda lösningen jag hittar.

Ditt förslag socker hade också fungerat om de hade kört buss på lördag från Trysil vilket de inte verkar göra.

drakul sa:
haakan_e sa:
Tjena

Tack för svaret! Har varit inne på detta, enda nackdelen är att bussen går 16.00 = missar halv skiddag. Samt att det blir väntetid på 3 timmar på Oslo busstation. Men detta verkar vara enda lösningen jag hittar.

Ditt förslag socker hade också fungerat om de hade kört buss på lördag från Trysil vilket de inte verkar göra.
Kolla bus4you också, har för mig att de brukar matcha med trysilekspressen

Tillbaka
Topp