Transworld snowboarding

rodney_piston

Aktiv medlem
Transworld snowboarding

Någon mer som fått det här dystra brevet? Jag gillar liksom en riktig pappersblaska med snygga foton. En såndär man låser in sig på toan med en timme varje söndag morgon efter att den dimpt ner i brevlådan!! Efter en koll på transworlds hemsida ser jag att de lägger ner på riktigt. Inte bara pappersversionen.....tråkigt!! Kamikazu blev den sista filmen!! Som plåster på såren ska man tydligen få 2-3 nummer av mens journal!!! Känns ju inte så där jättemycket som jag. Förut kunde man beställa transworld och powder ihop i ett ekonomiskt fördelaktigt kit. Hade hellre tagit några extranummer av powder även om jag just har förlängt powder 2 år. Eller en transworld sticker, keps, eller vad som helst utan just mens journal. Får skriva ett mail och säga att de kan ta sin mens journal och stoppa upp den i brasan (Så kan man ju skriva) alltså att de ska spara lite på miljön och göra något vettigare med alla tusen överblivna ex av mens World än att skicka de över Atlanten till någon otacksam jäkel som mig..... tråkigt iallafall. Riktigt tråkigt..........

Transworld snowboarding
Väldigt trist, men inte direkt oväntat. Tyckte att TWS ryckte upp sig mot slutet, och riktade in sig pa en mera mogen publik som fortfarande köper tidningar.

Hoppas verkligen att Powder kommer att överleva...!

Personligen tror jag att papperstidningar kommer att göra en comeback - även om det blir en mera nischad form - inom nagra ar.

Transworld snowboarding
Fixade just en prenumeration!!! Och en t shirt!! Och några baknummer...Tack för tipset... Beställde method mag också. Trodde att de slutat med papper. Men det gick. Transition vet jag inte riktigt hur det funkar med.

Nu är bara frågan vad jag ska göra med mens journal när den dimper ner!!!

Tror att powder Magazine har lite större marknad och lite äldre (utan att vilja framstå som fördomsfull) följare. Så de borde ju vara ganska ohotade en stund!!! Men vem vet? Bara gud vet vilken tidning man får som plåster på såren om den tidningen lägger ner.

Transworld snowboarding
Oj! Jag och mina fördommar!!! Mig ska man alltså inte lita på!
Sorry!!

Vi får hoppas att några tidningar överlever helt enkelt.

Kanske inte var sjunkande försäljning som gjorde att tws lades ner. För några nummer sedan var det ett lite tragiskt reportage om någon på redaktionen som dött lite för tidigt. Nedläggningen kan ju bero på vad som helst. Vad vet jag???? Ingenting tydligen.

Tillbaka
Topp