rodney_piston
Aktiv medlem
Transworld snowboarding

Någon mer som fått det här dystra brevet? Jag gillar liksom en riktig pappersblaska med snygga foton. En såndär man låser in sig på toan med en timme varje söndag morgon efter att den dimpt ner i brevlådan!! Efter en koll på transworlds hemsida ser jag att de lägger ner på riktigt. Inte bara pappersversionen.....tråkigt!! Kamikazu blev den sista filmen!! Som plåster på såren ska man tydligen få 2-3 nummer av mens journal!!! Känns ju inte så där jättemycket som jag. Förut kunde man beställa transworld och powder ihop i ett ekonomiskt fördelaktigt kit. Hade hellre tagit några extranummer av powder även om jag just har förlängt powder 2 år. Eller en transworld sticker, keps, eller vad som helst utan just mens journal. Får skriva ett mail och säga att de kan ta sin mens journal och stoppa upp den i brasan (Så kan man ju skriva) alltså att de ska spara lite på miljön och göra något vettigare med alla tusen överblivna ex av mens World än att skicka de över Atlanten till någon otacksam jäkel som mig..... tråkigt iallafall. Riktigt tråkigt..........