Trasig Look P18 – behöver reservdel

Sockerfarsan

Aktiv medlem
Plaströret som kapslar in fjädern på tådelen sprack idag. Helmysko eftersom den inte fick utstå något stryk alls. Såg att den var spräckt nu ikväll.

Någon som sitter på en gammal trasig P18 eller vet om det går att få tag på den delen utan att köpa en helt ny bindning? Att få den på garanti (vilket jag borde) lär väl ta ett halvår...

Så här ser eländet ut: http://www.tetongravity.com/forums/attachment.php?attachmentid=38825&d=1205091267

Senast ändrad:
Inte mer än att jag borde kontakta agenturen. Har försökt prata med dom om andra problem tidigare och det brukar tyvärr inte hända så mycket... :( Får se om jag kan hitta en beggad tådel.

Samtidigt så verkar allt fungera som det ska och det går att åka på dom. Men den lär ju spricka helt förr eller senare.

Senast ändrad:
Sockerfarsan sa:
Inte mer än att jag borde kontakta agenturen. Har försökt prata med dom om andra problem tidigare och det brukar tyvärr inte hända så mycket... :( Får se om jag kan hitta en beggad tådel.

Samtidigt så verkar allt fungera som det ska och det går att åka på dom. Men den lär ju spricka helt förr eller senare.
Limma.. Så håller den lite längre.

Tillbaka
Topp