Travis Pastrana DOUBLE BACKFLIP 360?!?!

JohnFrusciante

Ny medlem
Hittade den här på youtube. Jag var bara tvungen att länka den. Han säger här i filmen att han håller på och tränar double backflip 360 på cross. Travis slutar aldrig att förvåna mig, Han måste ju vara världens galnaste människa. Bobby Brown got nothing on this ;) Vad tror ni kommer han lyckas?

Senast ändrad:
Gammalt klipp från Nitro Circus gamla film Country Fried. Det han gör är att öva till sin backflip 360(Aka TP7). Som han även sätter i ett dirtjump. Han säget att det går att göra dubbelback360 också men det är inget som han har gjort/övat på riktigt vad jag vet!

Sådeså!

Senast ändrad:
AnteeL sa:
Gammalt klipp från Nitro Circus gamla film Country Fried. Det han gör är att öva till sin backflip 360(Aka TP7). Som han även sätter i ett dirtjump. Han säget att det går att göra dubbelback360 också men det är inget som han har gjort/övat på riktigt vad jag vet!

Sådeså!
Han sa ju att han hade provat och så hade han landat upp och ner några gånger.
Fast du kanske mena att han sa de på filmen du länkade?

Senast ändrad:
Ja sant, men det var i foampiten då, anledningen att han gjorde det var bara för att klara 360backflip lättare, om man ser hela filmen så förstår man sammanhanget bättre! Sjukt bra film så se den om du inte gjort det! /A

AnteeL sa:
Ja sant, men det var i foampiten då, anledningen att han gjorde det var bara för att klara 360backflip lättare, om man ser hela filmen så förstår man sammanhanget bättre! Sjukt bra film så se den om du inte gjort det! /A
Jag tankar den på en gång, Jag har sett alla andra men inte den tror jag. Jag kolla på 199 lives Travis Pastrana Story i går, Den va sjuukt bra!

Tillbaka
Topp