Tre personer letar efter en fjärde (Val Thorens)!

getekha

Ny medlem
Tjena,

Vi är tre killar som har ett boende för fyra under perioden 2009-02-01 - 2009-03-13. Boendet ligger i Val Thorens precis jämte klubben Tango och Internet ingår. Vi behöver en person till som kan dela på de 550€ som lägenheten kostar i veckan; det är högsäsong under Febrauri så priserna är inte... roliga. Men vi är!

Hör av er!

hej!

jag ska ner till val d isere nu på fredag. ska vara där till slutet av nästa vecka. om ni inte har hittat någon till ert boende tills dess så är jag intresserad.

jag är kille och 21 år. åker bräda och är lättsam och trevlig.

aron.andersson@gmail.com

Nu är ju frågan om du tänkte val Thorens och skrev val d isere, eller om du läste val d isere istället för val Thorens...

oj, blev kanske lite otydlig. jag ska ner till val d isere och hälsa på kompisar, nu på fredag.
om de är så att jag kan bo hos er sedan så åker jag direkt till val thorens. lite rörigt dehär :)

Tja. (Linus, 24) Jag hänger med!
jag pluggar just nu, men behöver komma iväg och se sön igen.
jag tar med mig brädan och tangoskorna, så drar vi.
(jag vill då vara med hela perioden)

vi kan ju höras mer..
linus.eriksson@mail.com
070-2307350
..eller vi forumet såklart

Varken Aron eller Linus har kunnat ge oss något klart besked så om någon är sugen så finns platsen kvar. Vi flyttar in 7e februari istället.

Fly från gråa Sverige, ta första bästa buss söderut och kom och bo med oss...

Vad hände med forumet egentligen, tok dött, två poster i skibumdelen på två dagar :/

Hur som helst så har vi flyttat den här veckan till ett tillfälligt boende där vi inte har tillgång till internet så om någon vill ha tag på oss prova på

+46768687111 (Linus)
eller
+46706276755 (Eric)
eller
+46702617210 (Jonas)

Edit: ooooups glömde visst jonas där

Senast ändrad:
Tja David heter jag och är en hurtig svensk/norsk som åker bräda på 19 vintrar! gillar att ha kul på kvällarna o på afterskin men lägger stor vikt i åkningen. kommer ner den 9 feb o stannar med er hela perioden! Om platsen finns kvar så tar ja den!

Tillbaka
Topp