Trevlig inneboende finnes!

callem

Ny medlem
Jag är en 23-årig snowboardåkare från Göteborg som åker upp till Åre den 27e Januari och kommer till att börja med bo på hotell Åre torg. From 1 februari letar jag efter ett mer permanent boende och social som jag är tycker jag det vore riktigt kul att bo tillsammans med några likasinnade som har rätt balans mellan jobb/åkning/fest. Tidigare har jag arbetat för Langley Travel i Alpe d Huez och bott i studentkorridor i Lund så jag är van vid att ha mycket folk runtomkring mig.

Jag har själv tittat på lite olika lägenhetsalternativ centralt i Åre men för att få det att gå runt krävs det att man är 4st. Jag kan tänka mig en månadshyra på max 5000.

Är det någon som behöver en till trevlig kille att dela hyran med eller inte hittat boende än och vill leta efter nåt tillsammans så hör gärna av er här på FR, så kan vi snacka lite och se om det eventuellt skulle funka att dela boende!!

tja, har lite samma tankar, men åker upp i mitten på feb, och tänkt köra säsong till valborg, tyvärr är dt dåligt med snö nu men man får hoppas att allt kommer efter feb ;)

åker sj snowboard och känner rätt mkt folk uppe i åre

maila mig om du vill veta mer // martin

Tillbaka
Topp