Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Trick hur gör jag dom och vad heter dom
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fakiedropdude" data-source="post: 7099" data-attributes="member: 13987"><p>gå till freeskionline.com/tricktionary</p><p>ironcross=dra upp benen i ryggen och korsa framför bindningarna, bakom är tailcross</p><p>beroende på var du grabbar kan det vara en tailgrab, indie, mute...</p><p>kosack=kasta upp benen framför dig så att kroppen är i 90 graders vinkel och sen särar du dom som i en spread eagle</p><p>det sista är en daffy men jag förstår inte riktigt det där med att vinkla upp skidorna i 90grader</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fakiedropdude, post: 7099, member: 13987"] gå till freeskionline.com/tricktionary ironcross=dra upp benen i ryggen och korsa framför bindningarna, bakom är tailcross beroende på var du grabbar kan det vara en tailgrab, indie, mute... kosack=kasta upp benen framför dig så att kroppen är i 90 graders vinkel och sen särar du dom som i en spread eagle det sista är en daffy men jag förstår inte riktigt det där med att vinkla upp skidorna i 90grader [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Trick hur gör jag dom och vad heter dom
Tillbaka
Topp